3178  |      

راهنمای تور باکو

دیدنی‌های باکو از بافت قدیمی شهر یا همان ایچری شهر شروع می‌شود ....

 

 

 

 

 

 

تور باکو

باکو، شهر ساحلی محبوب آذری زبان‌های جهان، پایتخت مدرن کشور آذربایجان است که از سوی دیگر بزرگترین شهر منطقه قفقاز و خواهرخوانده‌ی تبریز نیز است. باکو مثل شهرهای کوهستانی شمال غرب ایران زمستان‌های سرد و پربرف به خود می بیند و بهارهای خنک و پرشکوفه را تجربه می کند که از این رو تور هوایی باکو از در این فصل از سال رونق زیادی می گیرد (مطالعه بیشتر: جدیدترین میزبان گردشگران ایرانی، باکو). دیدنی‌های باکو از بافت قدیمی شهر یا همان ایچری شهر شروع می‌شود ( ثبت شده در میراث جهانی یونسکو ) و شامل کاخ شروان‌شاه، میدان فانیتن و برج دختر می شود. پارک مفاخر هم از آن دست مکان هایی است که درتور باکوتور باکو نباید از دست داد؛ این پارک فضایی بزرگ و سرسبز است که آرامگاه مفاخر آذربایجان همچون رشید بهبودف، خواننده مشهور اپرا، حیدرعلی‌اف و خیلی‌های دیگر را به همراه مجسمه‌های سنگی ایشان در خود جای داده است.شرکت آذر گشت ملکی یکی از مجریان پایه ی تور هوایی باکو از تبریز و تور زمینی باکو در شهر تبریز است که با همراهی لیدر شمارو در بهتر شناختن شهر زیبای باکو کمک میکند. (مطالعه بیشتر: 5 جاذبه برتر باکو)

 

بعد از دیدن موزه‌ی پوشاک آذری و موزه‌ی فرش سحرآمیز لطیف کریم‌اف، غذاهای اشتهاآور آذری مثل آش ماست، دلمه و کباب و غذاهای گرجی مثل خاچاپوری است که شما را به سمت خود فرامی خوانند. خوراکی‌های آشنا برای گردشگران ایرانی تورهای باکو که حتما در این شهر طعم دیگری برای تجربه کردن دارند (مطالعه بیشتر: غذاهای خوشمزه در تور باکو). برای عصرانه و رفع خستگی بین بازدیدهایتان از جاذبه های بی شمار شهر، چای و شیرینی های باکو را هرگز از دست ندهید. لیدری که از سوی مجری تور ( شرکت آذر گشت ملکی ) در اختیار شما قرار دارد شمارو در بهتر حرف زدن با مردمان این کشور و داد و ستد کمک میکند .

تور باکو و مراکز خرید

 برای خرید سوغاتی در باکو هم مراکز خرید شیک و مدرنی همچون مرکز خرید آبشار هست و هم بازارهای سنتی و محلی با قالی‌ها و فرش‌های مدهوش‌کننده که نشانگر بخشی از فرهنگ باکوی آذربایجان نیز است. برای شروع خرید سوغاتی‌های باکو و بردن یادگاری‌هایی مناسب برای اعضای فامیل می‌توانید سراغ شال‌های ابریشمی برای دختران و خانم ها، کلاه برای مردان و ظروف مسی برای خانه را در نظر بگیرید. (مطالعه بیشتر: بازارهای محلی و سوغاتی های زیبا در تور باکو) موسیقی کلاسیک آذری، باله و اپرا هم بخشی از روح شهر هستند؛ پیشنهاد می‌کنیم در مدت حضورتان در تور باکو، یکی از اجراهای تالار ملی اپرا و باله را ببینید و از آن لذت ببرید .

هزینه های تور باکو

در کنار اینها، هزینه‌ سفر به باکو بسیار مناسب است و می‌توانید بدون نگرانی از هزینه‌ها، به تور هوایی باکو بپیوندید یا صرفا بلیط پرواز باکو را رزرو کنید و در شهر ساحلی باکو تعطیلات به یاد ماندنی داشته باشید. پروازهای باکو از تبریز کوتاه هستند و بلیط‌ هواپیما به قیمت مناسب برای باکو هم زیاد پیدا می‌شود.

هتل‌های باکو قیمتشان خوب و قابل قبول است و پیدا کردن یک هتل خوب با هزینه متوسط کار سختی نیست. اما طبیعتا هرچه هتل‌ها لوکس‌تر باشند، هزینه‌شان هم بیشتر می‌شود. هنگام رزرو تور یا تعیین محل اقامت هتل نزدیک به مرکز شهر را انتخاب کنید چون جاذبه های اصلی شهر اغلب در این قسمت قرار گرفته اند (مطالعه بیشتر: کدام هتل را برای تور باکو انتخاب کنید) هرچند رفت و آمد به کمک متروی باکو نسبتا کم‌هزینه است که گستردگی خیلی خوبی هم در سطح شهر دارد. قیمت غذا در باکو و در کل هزینه خورد و خوراک، متوسط است و خوشبختانه غذاهای خوشمزه و باب میل ایرانی‌ها به علت نزدیکی فرهنگ آشپزی این دو کشور همسایه راحت پیدا می‌شود.  شرکت آذرگشت ملکی با رزرو هتل در باکو و اخذ ویزا یکی از شرکت های پیش قدم در این عرصه در ایران و شهر تبریز است .

  

برای آشنایی بیشتر با  هتل های باکو ( هتل قفقاز پوینت ، هتل شهر قفقاز ، هتل ماریوت آبشرون ، هتل کمپینسکی ، هتل فرمونت و هتل قفقاز اسپورت باکو ) روی هر کدام کلیک کنید. . برای اطلاعات بیشتر با تور هوایی باکو از تبریز و تور زمینی باکو از تبریز و همچنین تور نوروزی باکو به کانال تلگرامی ما بپیوندید . @azargashtmaleki

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی