3178  |      

هتل 5ستاره و لوکس ماریوت آبشرون باکو

ماریوت_آبشرونهتلی جدیدالتاسیس در سبکی کاملا لوکس و مدرن در شهر زیبای باکو. هتل ماریوت آبشرون، یکی از هتل‌های زیبا و لوکس جهان

میزبان مسافرانی است که شهر باکو را برای گذران تعطیلات انتخاب می‌کنند. هتل در منطقه Old City شهر باکو ساخته شده و تنها 30دقیقه با فرودگاه بین‌المللی باکو فاصله دارد. هتل در بهترین موقعیت مکانی شهر قرار دارد و به آسانی می‌توانید به بخش‌های مختلف شهر سر بزنید.

 

 

هتل در سبکی کاملا لوکس ساخته شده و اتاق‌ها و سوئیت‌های آن طراحی بسیار متفاوتی دارند. بهترین مبلمان و تجهیزات خواب در اتاق‌ها برای مسافران فراهم است و تمامی اتاق‌ها مناظری روبه دریای خزر و شهر زیبای باکو دارند. شب‌ها بهترین فرصت برای شماست تا نورپردازی‌های شگفت‌انگیز باکو را از داخل اتاق هتل ببینید.برای رزرو این هتل میتوانید با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 ماریوت_آبشرون 1

 

هتل بیش‌از 5 رستوران و کافه و بار دارد و به آسانی می‌توانید غذای دلخواه خودتان را در آن بیابید. غذاهای ایتالیایی هتل، محبوبیت بیشتری در چندوقت اخیر یافته‌اند. در این رستوران‌ها بهترین نوشیدنی‌های کشور آذربایجان نیز به مسافران ارائه می‌گردد.

 ماریوت_آبشرون 2

 

از امکانات دیگر هتل ماریوت آبشرون می‌توانیم سالن بدنسازی کاملا مجهز، مرکز ماساژ حرفه‌ای و استخر سرپوشیده را اشاره کنیم. می‌توانید پس‌از یک روز گردش کامل در شهر، سری به استخر و مرکز ماساژ بزنید و خستگی روزانه را از خودتان دور کنید. مرکز بازی‌های رایانه‌ای هتل نیز می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. شرکت آذرگشت ملکی با رزرو این هتل برای شما در پکیج تورهای باکو میتواند بهترین لحظه هارو برای شما و خانوادتان رقم بزند .

 ماریوت_آبشرون 3

 

هتل برای کسانی که به منظور سفر کاری و برگزاری جلسات کاری و مدیریتی به شهر باکو سفر می‌کنند نیز امکانات ویژه‌ای مهیا کرده است. سالن‌های اجلاس و کنفرانس هتل، در سبک کاملا لوکسی طراحی شده‌اند و از نورپردازی خارق‌العاده‌ای بهره می‌برند.سالن‌های جلسه نیز هم‌چون اتاق‌ها چشم‌انداز زیبایی دارند و می توانند یک جلسه کاری رویایی را رقم بزنند.

 ماریوت_آبشرون 4

 

اگر قصد برگزاری مراسم عروسی و یا جشن های دیگر هم‌چون جشن تولد را در شهر باکو دارید، هتل ماریوت آبشرون را در اولویت انتخاب قرار دهید. چرا که تالار هتل، مساحتی حدود 4هزار مترمربع دارد و از بزرگ‌ترین تالارهای شهر محسوب می‌شود. هم‌چون سایر بخش‌های هتل، تالار هتل نیز دکوراسیون کاملا لوکس و منحصربه فردی دارد و کادر اجرایی حرفه‌ای خدمات رسانی را برعهده دارند.

 ماریوت_آبشرون 5

 

هتلی لوکس و رویایی انتظارتان را در شهر باکو می‌کشد. به خودتان این فرصت را بدهید تا در با سفر به شهر باکو و اقامت در هتل ماریوت آبشرون، سفری به یادماندنی در زندگی‌تان را تجربه نمایید. آذرگشت ملکی مجری اختصاصی تور باکو شما را به سفر به این شهر دعوت می‌کند.

 

ماریوت_آبشرون 6

 

ماریوت_آبشرون 7

 

ماریوت_آبشرون 8

 

ماریوت_آبشرون 9

برای آشنایی بیشتر با  هتل های باکو ( هتل قفقاز پوینت ، هتل شهر قفقاز ، هتل ماریوت آبشرون ، هتل کمپینسکی ، هتل فرمونت و هتل قفقاز اسپورت باکو ) روی هر کدام کلیک کنید.

برای اطلاع از  تور هوایی باکو از تبریز ، تور زمینی باکو از تبریز ، تور نوروزی باکو ، اخذ ویزا و رزرو هتل با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید . به کانال تلگرامی ما بپیوندید azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی