3178  |      

معرفی هتل 5ستاره فرمونت باکو

فرمونت_باکوشهر تاریخی باکو، میزبان هتلی است که به سبب شکل ظاهری و جذابیتش از نمادهای شهر باکو و آذربایجان به شمار می رود.

هتل فرمونت که درمحل برج‌های Flame Tower قرار دارد، از هتل‌های لوکس و 5ستاره شهر باکو به شمار می‌رود. هتل موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و به ساحل دریا بسیار نزدیک است.

 

 

 

 

این هتل لوکس و شیک چندین بار موفق به کسب جوایز مختلف شده و توانسته نامی درخور شان شهر باکو به دست آورد. مهمانان و مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، مناظر چشم‌نوازی را از بخش‌های مختلف شهر و دریای خزر می‌توانند تماشا کنند. از نکات برجسته هتل فرمونت، وجود امکانات و تکنولوژی‌های به روز جهان هم‌چون میز آیپد برای استفاده مسافران است. خودروهای ترانسفری که در این هتل مشغول فعالیت هستند نیز از نمونه‌های جدید و لوکس شرکت‌های خودروسازی انتخاب می‌شوند. برای رزرو این هتل لطفا با کانتر مربوطه در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 فرمونت_باکو 1

 

اتاق‌های هتل دکوراسیون خوب و شیکی دارند و تخت‌ها و مبلمان آن‌ها از جنس‌های مرغوب انتخاب شده‌اند. امکان تماشا و عکاسی به صورت پانوراما از بخش‌های مختلف شهر، از داخل اتاق‌ها وجود دارد. پس بهتر است در سفرتان به باکو، یک دوربین عکاسی خوب همراه داشته باشید. همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در خصوص تور هوایی باکو از تبریز و تور زمینی باکو از تبریز و همچنین تور نوروزی باکو آماده پاسخگویی به هر نوع سوالات شما می باشند .

 فرمونت_باکو 2

 

رستورانی در هتل وجود دارد که بهترین نمونه‌های غذای محلی و غذاهای کشورهای دیگر هم‌چون غذای فرانسوی را برای مسافران آماده می‌کند. اغلب مسافرانی که هتل فرمونت را برای اقامت انتخاب می‌کنند، رستوران هتل را به سایر رستوران‌های اطراف ترجیح می‌دهند.

 فرمونت_باکو 3

 

هم‌چون دیگر هتل‌های 5ستاره، هتل فرمونت نیز مرکز ماساژ کاملا مجهزی دارد و ماساژورهای حرفه‌ای در آن مشغول به کارند. درکنار مرکز ماساژ، استخر و مرکز بدن‌سازی نیز می‌توانند خستگی سفر را از شما دور کنند.

 فرمونت_باکو 4

 

چنان که در بالا اشاره کردیم، هتل فرمونت باکو موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و در نقطه‌ی خوبی از شهر ساخته شده است. فاصله‌ی هتل از کاخ شیروان شاه به صورت پیاده 15 دقیقه است. فرودگاه نیز در فاصله ی 32 کیلومتری از فرمونت است و خودروهای ترانسفر وظیفه‌ی انتقال مسافران را برعهده دارند.

 فرمونت_باکو 5

 

به عقیده بسیاری از مسافرانی که تجربه سفر به باکو را داشته اند، هتل فرمونت محلی بسیار مناسب برای اقامت درطول سفر است و ارزش اقامت را دارد. آذرگشت ملکی مجری اختصاصی تور باکو از تبریز شما را دعوت به سفر به این شهر تاریخی و اقامت در هتل لوکس و 5ستاره فرمونت می‌نماید.

 فرمونت_باکو 6

 

فرمونت_باکو 7

 

فرمونت_باکو 8

 

 فرمونت_باکو 10

 

 فرمونت_باکو 11

 

 فرمونت_باکو 12

 

فرمونت_باکو 12

برای آشنایی بیشتر با  هتل های باکو ( هتل قفقاز پوینت ، هتل شهر قفقاز ، هتل ماریوت آبشرون ، هتل کمپینسکی ، هتل فرمونت و هتل قفقاز اسپورت باکو ) روی هر کدام کلیک کنید. برای اطلاع از تور هوایی باکو از تبریز و تور زمینی باکو از تبریز و تور نوروزی باکو همچنین اخد ویزا و رزرو هتل با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید . به کانال تلگرامی ما بپیوندید azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی