3178  |      

گردشگران خارجی در ایران

به نقل از آذربلیط

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: تلاش می کنیم از تیرماه، شاهد حضور گردشگران خارجی در ایران باشیم.

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه شورای هماهنگی تشکل های صنعت گردشگری با اشاره به آغاز فعالیت بسیاری از کشورهای منطقه در حوزه گردشگری خارجی، گفت: در تلاش هستیم در صورت امکان از تیرماه مرزها برای ورود گردشگران خارجی به ایران باز شود. وی اظهار داشت: با ابلاغ شیوه نامه بهداشتی بازگشایی هتل ها وآغاز سفرهای داخلی، شاهد همکاری بسیار خوبی از سوی بخش دولتی و خصوصی و نیز گردشگران و مسافران در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی بودیم که شرایط مساعد سفر را فراهم کرد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین به گزارش اتحادیه اروپا در خصوص اقدامات ایران برای مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: این خبر تصویر مناسبی از ایران برای گردشگران خارجی ارائه می دهد تا آنها نیز این کشور را به عنوان مقصدی امن انتخاب کنند؛ مونسان در ادامه تصریح کرد: باید برنامه ها و رویدادهای کلانی برای تحریک سفر و رونق مجدد صنعت گردشگری تدوین و اجرا شود، به عنوان مثال سفر لینفلوئنسرها به ایران میتواند یک پیام خوب به دنیا درباره شرایط مطلوب بهداشتی در ایران باشد.

ولی تیموری، معاون گردشگری کشور نیز در همین جلسه گفت: دولت برای بخش های مختلف صنعت گردشری، بسته های حمایتی درنظر گرفته و تاکنون ۷۲۰۰ واحد گردشگری برای دریافت تسهیلات بانرخ ۱۲درصد ثبت نام کرده اند.

Isfahan-Souvenirs1

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

۰۴۱-۳۱۳۷ / ۰۴۱-۳۳۳۳۳۱۷۷

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی