3178  |      

مناطق زیبای گرجستان

گرجستان یکی از کشورهای اروپایی می باشد که به خاطر وجود جاذبه های گردشگری فراوان یکی از قطب های   ...

 

 

 

 

 

 

 

اگر به نقشه کشور گرجستان توجه کنید شاید باورتان نشود که با این مساحت کم خود توانسته است جاذبه های گردشگری زیادی را در خود جا دهد . گرجستان که با گذشت زمان توانسته است هم سنتی بودن خود را حفظ کند و هم مدرن بودن خود را . این کشور که هر ساله حدود دو میلیون مسافر را در خود میزبانی میکند یکی از کشورهای پر رفت و آمد گردشگر در دنیا به شمار می رود . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا برای گردشگران و مسافران تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان جاذبه های گردشگری گرجستان را معرفی کنیم . پس در ادامه مطلب از آذرگشت ملکی همراه ما باشید :

کلیسای سامبا تفلیس

کلیسای زیبای سامبا که در داخل شهر تفلیس یعنی پایتخت گرجستان قرار دارد یکی از جاذبه های گردشگری تفلیس بشمار می رود که با توجه به شکل ظاهری که دارد تصور می شود که این کلیسا تاریخ چندین هزار ساله داشته باشد اما بر خلاف تصور این کلیسا 12 سال پیش در تفلیس بنا شد . این کلیسای زیبا به جز قسمت اصلی خود چندین کلیسای کوچک را نیز در خود جا داده است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

قلعه ی آناکوپیا ایورین گرجستان 

این قلعه زیبا که در کوه های ایورین بنا شده است قبلا ها بخاطر اینکه گرجستان در منطقه استراژیکی قرار داشت این قلعه رو بنا کرده بود تا از منطقه حساس محافظت کنند . این قلعه بخاطر اینکه در مرز حساس گرجستان قرار داشت جذابیت خود را در جنگ های گذشته از دست داده است اما امروزه از مقاصد اصلی گردشگران تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان به شمار می رود .

کلیسای جامع تفلیس گرجستان

کلیسای زیبای جامه تفلیس گرجستان که در قرن 4 بناشده بود دیگر خبری از اون شکوه و عظمتی که داشت ندارد . در زمان های قدیم حمله های نظامی زیادی به این کلیسا شد . این کلیسا برای مسیحیان ارتدنسی جهان از اهمیت خاصی برخوردار است . این کلیسا از کلیساهای معروفی می باشد که گردشگران تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان را به سوی خود می کشاند .

 شهر قلعه ارباب گرجستان

این شهر زیبا و باستانی که در دل صخره های بزرگ قرار دارد در مجاورت رودخانه مهم گرجستان قرار گرفته است .  شهر قلعه ارباب امروزه از شهرهای متروکه ای می باشد که که در سال های گذشته و در اثر زلزله ای بزرگ تخریب گردید اما امروزه با وجود تخریب شدن خود یکی از جاذبه های زیبای گردشگری برای مسافران تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان  می باشد .

 منطقه واردزیا گرجستان

این منطقه زیبا که در کنار کوه های اوشتری قرار گرفته است در مجاورت رودخانه کورا واقع شده است که یک مجموعه بزرگ با بناهای عظیم می باشد که از دیدنی های گرجستان به شمار می آید . در داخل این مجموعه یک کلیسا زیبا وجود دارد که داخل این کلیسا پر است از نقاشی های زیبا و تاریخی . این کلیسا دارای بیشتر از 500 تا اتاق می باشد که هر یک از این اتاق ها زیبایی های خاصی برای مسافران تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان به وجود می آورد .

کوه کازبک گرجستان

کشور گرجستان در یک منطقه کوهستانی واقع شده است که این کوه های زیبا می تواند چشم اندازهای زیبا و وصف نکردنی برای مسافران تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان داشته باشد . گرچه کوه کازبک بزرگترین کوه گرجستان نمیباشد اما زیبایی های این کوه وصف نکردنی و خیلی زیباست . کوه کازباک گرجستان از کوه های سر به فلک کشیده قفقاز می باشد که در خاک گرجستان قرار گرفته است .

رودخانه ریتسا گرجستان 

این رودخانه زیبا که برگرفته از آب شدن یخچال های کوه های گرجستان می باشد زیبایی های خاص را به رخ گردشگران تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان کشیده است . این رودخانه زیبا آخر هفته ها گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند . رودخانه ریتسا در مجاورت کوه های سرسبز و جنگل های زیبا قرار دارد .

شهر باتومی گرجستان

با توجه به این که پایتخت کشور گرجستان شهر تفلیس می باشد اما همه ی زیبایی گرجستان در تفلیس متمرکز نشده اند . جاذبه های گردشگری گرجستان در همه جای این کشور پراکنده شده اند  یکی از جاذبه های بسیار گردشگری گرجستان شهر باتومی می باشد . باتومی که یکی از شهرهای ساحلی گرجستان محسوب می شود هر ساله گردشگران و مسافران زیادی از کشور ایران و جهان به سوی خود می کشد . شهر باتومی با توجه به داشتن ساحلی زیبا و درخشان ، وجود مراکز خرید بزرگ و همچنین وجود بناهای مدرن و باستانی یک چهره زیبا از شهر را به رخ گردشگران تور باتومی از تبریز و تور باتومی می کشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید . 

مطالب مرتبط :

رستوران های شهر باتومی

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور گرجستان از تبریز و تور گرجستان  به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی