3178  |      

جاذبه های گردشگری زوریخ

یکی از شهرهایی که گردشگران زیادی را در کشور سوئیس به سوی خود می کشاند شهر زیبای زوریخ می باشد    ...

 

 

 

 

 

 

 

 

در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین شهرهای دنیا از لحاظ زندگی آشنا کنیم . شهر زوریخ ؛ یکی از شهرهای بزرگ سوئیس که به پایتخت بانک های بزرگ نیز معروف می باشد . شهر زوریخ دارای بزرگ ترین شرکت ها و اداره های جهان در خود می باشد . این شهر دارای بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه و ایستگاه راه آهن می باشد که از جاذبه های گردشگری زوریخ به شمار میروند . شما گردشگران تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس می توانید در بدو ورود به شهر زوریخ از این جاذبه های گردشگری دیدن فرمایید .شهر زوریخ تنهاترین شهری در سوئیس می باشد که میتواند هر گردشگری را با هر سلیقه ای در خود میزبانی کند . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید تا این شهر زیبا را برای شما معرفی کنیم :

دریاچه شهر زوریخ 

دریاچه زیبای زوریخ که متشکل از آب های یخچال های بزرگ رشته کوه های آلپ می باشد یک منطقه بسیار دیدنی و وصف نکردنی در زوریخ به وجود آورده است . این دریاچه زیبا و بسیار تمیز از پیرامون محیط خود یک چشم انداز بسیار دیدنی و جالب به رخ می کشد . در برخی از مناطق این دریاچه گردشگران میتوانند شنا کنند . طبیعت زیبای این دریاچه میتواند شما را یک روز کامل در خود سرگرم کند . در اطراف این دریاچه شرکت های کشتی رانی مختلفی وجود دارد که گردشگران و مسافران تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس را به شهرهای اطراف دریاچه میبرند .

منطقه التستاد شهر زوریخ 

این منطقه ی زیبا پر است از جاذبه های باستانی و تاریخی . منطقه التستاد دارای ساختمان های تاریخی و باستانی ، بناهای قرون وسطایی می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر را در خود میزبانی می کند . در داخل این شهر دیواره هایی بزرگ از قرون وسطا دیده می شود . برای اطلاع از تورهای اروپایی و تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

کوه یوتلیبرگ زوریخ

گردشگران و ماجراجویانی که عاشق زندگی کردن در کوهستان می باشند کوه یوتلیبرگ یکی از زیباترین کوه های مشرف بر زوریخ می باشد . این کوه زیبا و وصف نکردنی که در بالای قله خود یک کلبه زیبا برای شب مانی دارد از زیبایی های زوریخ می باشد . اگر شما عاشق کوهپیمایی و کوهنوردی هستید این کوه میتواند نقطه شروع شما برای کوه پیمایی در رشته کوه های آلپ باشد . 

خیابان بانهفوس زوریخ

این خیابان زیبا یکی از گرانترین خیابان ها اروپا به شمار می رود که در آن میتوان بهترین مراکز خرید و رستوران های مجلل شهر زوریخ را مشاهده نمود . در این خیابان ، معروف ترین و بهترین طراحان دنیا زندگی میکنند و مغازه های زیبایی برای خودشان درست کردند . در این خیابان مغازه هایی وجود دارد که برای گردشگران تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس شکلات های خوشمزه ارائه میکند . در زمان های قدیم به خاطر اینکه این خیابان در مرکز خندق های شهر قرار داشت به آن لقب چاه قورباغه ها داده بودند .

موزه ملی زوریخ

در این موزه ی زیبا که تاریخ باستان کشور سوئیس را به رخ گردشگران و مسافران می کشد بناها و اجسام خیلی قدیمی و تاریخی وجود دارد . این موزه ی زیبا توسط معمار معروف جهان به اسم گوستاو حدود 130 سال پیش بنا شد . شکل ظاهری این موزه به شکل قلعه می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس با همکاران ما در آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید . 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی