3178  |      

عجیب ترین روستای جهان

یکی از عجیب ترین روستاهایی که در دنیا وجود دارد روستای ژونگ دونگ در کشور چین می باشد که  ...

 

 

 

 

 

 

 

مسلما در این کره خاکی که ما در آن زندگی میکنیم جاذبه های عجیب و غریبی وجود دارد که با شناختن این جاذبه های تعجب آور دیدمان نسبت به زندگی خود و زندگی دیگران عوض می شود . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا یکی از عجیب ترین روستاهای جهان را برای شما معرفی کنیم . روستای ژونگ دونگ که در کشور بزرگ چین قرار دارد به خاطر قرار گرفتن در داخل یک غار از عجیب ترین روستاهای جهان بشمار می رود . با آذرگشت ملکی در ادامه مطلب همراه باشید :


در داخل کشور چین و در منطقه گوئیژو یک روستایی در دل یک غار بزرگ وجود دارد که خود را از دنیا کنار کشیده است . موقعیت جغرافیایی این روستا باعث شده تا این روستا ارتباطی با دنیای مدرن امروزی نداشته باشد . این روستا در ارتفاعات منطقه گوئیژو قرار گرفته است . ارتفاع این روستا از سطح دریا به بیشتر از 1800 متر می رسد . همان طور که گفته شد این روستا در ارتفاع بالای 1800 متر قرار دارد پس اگر گردشگران و مسافران تور چین از تبریز و تور چین باید تقریبا بیشتر از یک ساعت پیاده روی کنند تا این روستای عجیب دنیا را از نزدیک ببینند . این روستا هیچ راه ارتباطی با روستاهای اطراف و شهرهای توسعه یافته ندارد و همین علت باعث شده تا دست نخورده جای خود باقی بماند . مردمان این روستا در این روستا اصالت خود را حفظ نموده اند و نیازی به دنیای امروزی ندارند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور چین از تبریز و تور چین با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .


داخل این روستا یک مدرسه کوچک برای دانش آموزان این روستا وجود داشت که چند سالی میشه دولت چین این مدرسه را تعطیل کرده است . چون دولت چین به ایم معتقد است که بچه ها باید از روی قانون اساسی چین تعلیم ببینند . به خاطر همین موضوع هم کودکان این روستا مجبور می شوند روزی چند ساعت پیاده روی کنند تا به نزدیک ترین مدرسه به روستای خود برسند .
با این همه مشکل مردمان این روستا عهد بستند تا ارتباط خود را با دنیای بیرون بهتر کنند . با صبحت های صورت گرفته شده بین اهالی این روستا با شهرداری و استانداری منطقه تصمیم گرفته شده تا یک راه ارتباطی با این روستا احداث شود . همچنین برای این روستا فرکانس های رادیویی و تلوزیونی ارسال می شود تا بتوانند از این رسانه ها بهتر استفاده کنند . با این وجود اگر با مردمان این روستا از نزدیک حرف بزنید می بینید که با دنیای مدرن و امروزی خیلی واقف اند .


در روزهای اخیر با صحبت هایی که با یکی از ساکنان محلی این روستا صورت گرفته شده است معلوم شده که خیلی از مشکلات این روستا بهتر شده است و مردمان این روستا هم زیاد رغبت دارند با دنیای بیرونی این غار در ارتباط باشند . راه ارتباطی این روستا با شهرها و روستای اطراف هم در حال احداث می باشد . اما عده ای از اهالی این روستا بازم دوست ندارند با دنیای بیرون در ارتباط باشند . کودکان دانش آموز این روستا به خاطر تعلیم در مدارس به شهر های منطقه سفر کردند و فقط در آخر هفته برای دیدن خانواده خود به این روستا برمیگردند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور چین از تبریز و تور چین با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور چین از تبریز و تور چین به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی