3178  |      

زیباترین مناطق اروپا

قسمت شرقی قاره اروپا یکی قسمت های خاص گردشگری این قاره به شمار می رود که گردشگران زیادی را  ...

 

 

 

 

 

 

 

اگر در سر دارید که به قاره اروپا سفر کنید شرکت آذرگشت ملکی یک پیشنهاد خوب برای شما گردشگران و مسافران عزیز دارد . نیازی نیست به کشورهای شلوغ و پر از گردشگر مانند : فرانسه ، انگلستان ، هلند و یا سوئیس بروید پیشنهاد ما برای شما سفر به شرق قاره اروپا می باشد . این منطقه از اروپا نسبت به کشورهای ذکر شده در فوق هم ارزان قیمت می باشند هم جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارند که وصف نکردنی نمی باشند . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا در ادامه مطلب جاذبه های گردشگری شرق اروپا را برای شما معرفی کنیم تا از یک دیدگاه جدید به اروپا نگاه کنید . همراه آذرگشت ملکی باشید :

شهر کراکوف لهستان


این شهر زیبا و محبوب یکی از شهرهای قدیمی و محبوب اروپا می باشد که در قرن 7 میلادی بنا شد . سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند . شهر کراکوف کشور لهستان از قدیمی ترین شهرهای این کشور به شمار می رود که دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد . شهر کراکوف مملو از بناهای زمان رنسانس می باشد که از قدیمی ترین بناهای قاره اروپا محسوب می شوند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور لهستان از تبریز و تور لهستان با آذرگشت ملکی در تماس باشید .

قلعه برن کشور رومانی


قلعه برن یکی از زیباترین ، بزرگ ترین و البته خطرناک ترین قلعه های تاریخی جهان می باشد . این قلعه ی زیبا به خاطر داشتن داستان های تخیلی و واقعی یکی از ترسناک ترین قلعه های بنا شده در دنیا می باشد که هر ساله میلیون ها گردشگر را به سوی خود میکشد . این قلعه محل سکونت پادشاه خون پاش و بی رحم کشور رومانی بود . لوکیشن فیلم سینمایی دراکولا برگرفته از این شخصیت خطرناک و این قلعه ی ترسناک می باشد . شما گردشگران برای اطلاعات بیشتر از تور رومانی از تبریز و تور رومانی با شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

شهر تالین استونی

این شهر زیبا یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شهرهای کشور استونی می باشد که پایتخت این کشور هم می باشد . شهر تالین با داشتن میراث فرهنگی و هنری خود که در میراث یونسکو هم ثبت شده سالانه میلیون ها گردشگر از اقصی نقاط دنیا به سوی این شهر محبوب روانه می شوند . کومپانی های زیادی در این شهر وجود دارد که از محبوبیت های بیشتر در نزد کاربران مجازی برخوردارند . این شهر زیبا به دلیل داشتن ساحل زیبا و درخشان یکی از مقاصد اصلی کشتی کروز می باشد .

حیات وحش کرواسی

این حیات وحش زیبا و دیدنی یکی از دیدنی های کشور کرواسی می باشد که به خاطر داشتن جاذبه های گردشگری زیاد در داخل خود مانند : آبشارهای بزرگ ، صخره های زیبا ، حیوانات وحشی و اهلی هر ساله گردشگران زیادی را از تور کرواسی از تبریز و تور کرواسی به خود میگیرد .

قلعه خوتین کشور اوکراین

این قلعه ی زیبا و بزرگ که در کنار رودخانه موتیر اوکراین قرار دارد یکی از عجایب اوکراین می باشد . این قلعه ی زیبا لوکیشن خیلی از فیلم های سینمایی می باشد . این قلعه زیبا یکی از جاذبه های گردشگری کشور اوکراین می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور اوکراین از تبریز و تور اوکراین با آذرگشت ملکی در تماس باشید .

شهر بوداپست مجارستان

شهر بوداپست همچون نگینی درخشان برآمده از زمین در قلب کشور مجارستان می باشد . این شهر زیبا و محبوب یکی از شهرهای پرگردشگر اروپا می باشد که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می کشد . شهر بوداپشت مجارستان با داشتن بناهای تاریخی و باستانی ، جاذبه های گردشگری از زیباترین و عاشقانه ترین شهرهای اروپا می باشد . نرخ قیمت ها برای گردشگران و مسافران تور لهستان از تبریز و تور لهستان بسیار مناسب و به صرفه می باشد .

دره اوواچ کشور صربستان

این دره ی زیبا و وصف نکردنی که مرز بین صربستان و بوسنی قرار گرفته است به خاطر داشتن چشم اندازهای زیبا و وصف نکردنی مورد پسند گردشگران و مسافران تور صربستان از تبریز و تور صربستان قرار می گیرد . این دره که متشکل از مسیر های پر پیچ و خم می باشد یک رودخانه پرآبی زیبا دارد که کشور صربستان را از بوسنی جدا می کند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور صربستان از تبریز و تور صربستان با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

شهر براتیسلاو اسلواکی

شهر براتیسلاو یکی از شهرههای مهم اروپا از نظر فرهنگ ، هنر ، آثار تاریخی و باستانی اش می باشد . این شهر زیبا دارای جاذبه های گردشگری زیبا مانند : هنرهای معاصر ، بناهای تاریخی و باستانی ، سینما های بزرگ ، آثار هنری برای گردشگران می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی