3178  |      

جاذبه های گردشگری ژاپن

کشور ژاپن که در شرق قاره اسیا قرار دارد به خاطر داشتن جاذبه های گردشگری معروف یکی از   ...

 

 

 

 

 

 

 

کشور زیبای ژاپن یکی از کشورهای زیبای شرق آسیا که یکی از قطب های اصلی گردشگری در آسیا می باشد . کشور ژاپن با داشتن جاذبه های گردشگری زیبا در اقیانوس اطلس و بخش مرکزی دریای ژاپن قرار دارد . این جزیره ی زیبا متشکل از 7 جزیره ی بزرگ است . کشور ژاپن با داشتن بیش از 127 میلیون جمعیت یکی از کشور های پر جمعیت قاره ی آسیا و جهان محسوب می شود . این کشور بزرگ در طول تاریخ خود توانسته است با پیشرف های علمی خود را از بلاهای طبیعی و غیر طبیعی خود مقابله کند و با داشتن برند های معروف جهانی خود را به دنیا و جهانیان شناخته تر کند . برند های معروف ژاپن امروزه حرف اول تکنولوژی را در کل جهان می زنند . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا در ادامه جاذبه های گردشگری ژاپن را برای شما معرفی کنیم :

کوه کویا سان ژاپن


این کوه زیبا که در بخش مرکزی ایالت اوزاکا قرار دارد یکی از جاذبه های گردشگری ژاپن می باشد . این کوه زیبا که در میان چندین کوه هم ارتفاع خود قرار دارد در محاصره ی جنگل های زیبا و درختانی سرسبز واقع شده است . دلیل اینکه این کوه یکی از جاذبه های گردشگری ژاپن می باشد وجود معبد گاه های بزرگ و کوچک در این کوه می باشد که عبادتگاه های مردمان محلی می باشد . شما گردشگران تور ژاپن از تبریز و تور ژاپن می توانید با شب مانی در این معبدگاه ها از نزدیک با زندگیه مردمان محلی آشنا بشید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ژاپن از تبریز و تور ژاپن با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

جزیره ایشیگاکی ژاپن


این جزیره ی زیبا یکی از مهم ترین بنادر حمل و نقل مجمع الجزایر محسوب می شود که دارای یک فرودگاه بزرگ بین المللی هم می باشد . این جزیره به خاطر نزدیکی به کشورهای دیگر اطراف یک فرهنگ چندگانه برای مردمان خود بوجود آورده است و مردمان این منطقه فرهنگ چند ملیتی در خود دارند . این ساحل جذاب یکی از جاذبه های گردشگری ژاپن می باشد که دارای ساحلی درخشان و تمیز می باشد که در آن برای مسافران تور ژاپن از تبریز و تور ژاپن تفریحات مهیج آبی ارائه می شود که می تواند مسافران و گردشگران را چند ساعتی در خود سرگرم کند . در اطراف این ساحل کافی شاپ ها و رستوران های مجللی وجود دارند که می تواند بعد از کلی سرگرمی یک خاطره ی خوب غذا خوردن برای شما بوجود بیاورد .

شهر کانازاوا ژاپن


این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی و باستانی کشور ژاپن محسوب می شود که با داشتن جاذبه های گردشگری زیاد هر ساله میزبان زیادی از گردشگران تور ژاپن می باشد . در وسط این شهر یک قلعه ی ریبا وجود دارد که در زمان آتش سوزی عظیم این شهر بخشی از دیوارهای این قلعه در آتش سوخت . شهر کانازاوا تنها شهری در ژاپن می باشد که مورد حمله اتمی کشور آمریکا نبوده است و به همین خاطر توانسته است بسیاری از جاذبه های تاریخی و باستانی خود را حفظ کند . یکی از جاذبهه ای گردشگری این شهر باغ بزرگ و معروف این شهر می باشد که سومین باغ بزرگ کشور ژاپن محسوب می شود . یکی دیگر از مکان های دیدنی این شهر قلعه ای بزرگ می باشد که درب بالایی آن به سوی باغ باز می شود که در داخل آن عبادت گاه هایی وجود دارد که گشت و گذار می تواند در داخل این عبادت گاه ها برای شما حیرت انگیز و جذاب باشد .

شهر هیروشیما ژاپن


مطمئنا همه ی دنیا این شهر را می شناسند . شهر هیروشیما یکی دیگر از جاذبه های گردشگری ژاپن می باشد که با داشتن تاریخی غنی و مکان های باستانی و تاریخی از پرگردشگترین شهرهای ژاپن محسوب مشوید . در این شهر همه ساله مراسم صلح و دوستی برگزار می شود که از تمامی دنیا برای شرکت در مراسم تشریف می آیند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ژاپن از تبریز و تور ژاپن با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ژاپن از تبریز و تور ژاپن به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی