3178  |      

رودخانه اژدهای آبی پرتغال

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری کشور پرتغال رودخانه اژدها آبی می باشد که از وصف نکردنی ترین زیبایی های  ...

 

 

 

 

 

 

 

مسلما یکی از زیباترین و متفاوت ترین سفرهایی که هرکس می تواند در زندگی خود داشته باشد سفر به کشور زیبای پرتغال می باشد . کشور پرتغال مملو از جاذبه های گردشگری و باستانی می باشد ، به اطمینان میتوان گفت که سفر به پرتغال یعنی سفر به بهترین نقطه دنیا که زیبایی های ساحلی ، جنگلی و کوهی آن چشم اندازهای وصف نکردنی برای گردشگران و مسافران تور پرتغال از تبریز و تور پرتغال دارد . یکی از جاذبه های گردشگری پرتغال رودخانه ی زیبا و اژدها شکلی آن می باشد . در ادامه این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با رودخانه عجیب و اژدها شکل پرتغال آشنا کنیم . همراه آذرگشت ملکی باشید :

 

 

در زمان های قدیم و دور این رودخانه در پرتغال مانند یک رودخانه معمولی بود اما با گذشت زمان یک عکاس حرفه ای و کار بلد یک عکس زیبا از این رودخانه گرفت که این رودخانه را شبیه به یک اژدها کرد . عکاس این عکس معروف ریچارز بود که از رودخانه زیبا به اسم ادالیت گرفته بود . با گذشت زمان این رودخانه به یکی از جاذبه های اصلی گردشگری پرتغال تبدیل شد و سالانه میلیون ها گردشگر را به طرف خود می کشد . پیچ و خم های این روستا به علت وجود پستی و بلندی های زیاد در بستر حرکت خود تاپ خورده است و همه ی گردشگران با یک نگاه عادی می توانند تصویر یک اژدها را در ذهن خود تصور کنند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور پرتغال از تبریز و تور پرتغال با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

 

این رودخانه زیبا و وصف نکردنی که به رودخانه اژدهای آبی در منطقه الگاور پرتغال قرار دارد که از کوه های اطراف خود سرچشمه میگیرد و با گذر از چند شهر در مسیر خود تا منطقه ی زیبای کاسترو ماریم امتداد دارد . در کنار شاخه های این رودخانه خانه های سفید و خیلی زیبا وجود دارد که زیبایی های این رودخانه را چند برابر میکند . اسم این رودخانه زیبا نیز مثل منطقه ادالیت نام دارد .در پیرامون این همه زیبایی و منطقه یک کلیسای خیلی زیبا نیز در بالای این منطقه قرار دارد که از احترام زیادی نزد مردمان محلی برخوردار می باشد .

 

 

شما گردشگران و مسافران تور پرتغال از تبریز و تور پرتغال زمانی می توانید از این رودخانه زیبا یک چشم انداز خوب داشته باشید که از ارتفاع به این رودخانه نگاه کنید . برای نگاه کردن از ارتفاع به این رودخانه شما میتوانید از کوه ها و تپه های بلندی که در ابتدای این رودخانه قرار دارد استفاده کنید . چشم انداز و شناخت این رودخانه هم با دیدن آقای ریچارز از این نقطه شروع شد . بعد از گذشت عکس معروف عکاس این رودخانه تبدیل به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری پرتغال تبدیل شد . امروزه عکس های زیبا و حیرت انگیز توسط ماهواره ها گرفته شده اند که زیبایی های این رودخانه را راحت تر برای گردشگران تور پرتغال از تبریز و تور پرتغال مطرح میکنند .

 

 

امروزه اطلاعات بسیار زیادی در دست محققان و دانشمندان برای قدمت این رودخانه عجیب وجود ندارد . مردمان محلی هم که سالیان سال در کنار این رودخانه زندگی میکردند اصلا فکر نمیکردند که روزی این منطقه به این محبوبیت بین گردشگران و مسافران جهان تبدیل شود . در ادایل مردمان این منطقه بعد از گرفته شدن عکس این موضوع را به مسخره گرفتن و این عکس را شبیه به یک اژدها چینی شباهت دادند . اما عکاس این عکس در جواب این حرف ها به مردم گفت که این یک منطقه واقعی و یک عکس واقعی می باشد . بعد از ثابت شدن این عکس منطقه از لحاظ کسب گردشگر و مسافر به خود رونق خیلی خوبی گرفت و این رودخانه از جاذبه های گردشگری پرتغال شد که هر سال میلیون ها گردشگر را در خود میزبانی میکند . برای کست اطلاعات بیشتر در خصوص تور پرتغال از تبریز ، تور پرتغال با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در آذرگشت ملکی در تماس باشید .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی ، تور پرتغال از تبریز و تور پرتغال  به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی