3178  |      

قصر طلائی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

توضیحات

هتل بین المللی مجلل قصر طلائی ، دومین هتل از گروه هتلهای بین المللی قصر می باشد و در حال حاضر بزرگترین هتل ایران واولین هتل آترویوم . بزرگترین و مرتفع ترین و ساختمان شهر مقدس مشهد می باشد.
با توجه به اینکه یکی از فاکتورهای اصلی برای سفر ، اقامت در مکانی است که اصلی ترین شاخصه آن تامین آسایش افراد در طول سفر می باشد ، هتل بین المللی پنج ستاره مجلل قصر طلائی با احترام به حقوق مهمانان ، آسایش و امکانات را برای عزیزان به ارمغان آورده و با توجه به اصالت کهن ایران اسلامی در امر مهمان نوازی ، توانسته است به خوبی در رسیدن به این مهم گام برداشته و رضایت خاطر عزیزان را در طول مدت اقامت شان در شهر مقدس مشهد جلب نماید .
این هتل به جهت داشتن فضای مطلوب ، کیفیت برتر و رعایت استانداردهای بین المللی روز دنیا در قسمت های مختلف ، عنوان تنها و برترین هتل در ایران عزیزمان را به خود اختصاص داده است . هتل بین المللی مجلل قصر طلائی با مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع و بیست طبقه که دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات می باشد ، احداث گردیده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد . در طبقات مختف هتل ، تنوع بسیاری در سیستم اتاق ها وجود داشته و همین امر انتخاب را برای مسافران آسان می نماید . اتاق های سینگل ، دبل ، سوئیت ، کانکت ، پرنسس روم ، آپارتمان رویال و پرزیدنت در مدت اقامت عزیزان ، خاطره ای وصف نشدنی را خلق می نماید و تصویر دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) از پنجره های هتل از دید هیچ بیننده ای پوشیده نیست .

بخش هایی از قبیل بانک ، صرافی ، واحدهای تجاری ، تشریفات ، آژانس مسافرتی ، سالن آمفی تئاتر ، بیزینس سنتر، انفورماتیک ، با تنوع بسیار و معماری چشم نواز آماده ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت به مهمانان می باشند . وجود سالن های سمینار همایش و آمفی تئاتر با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری در این هتل ، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان محترم جهت برگزاری مراسم و همایش های مجلل خواهد بود .

 

ساعت تحويل اتاق: 14:00

ساعت تخليه اتاق: 12:00

 

شهر : مشهد
آدرس : مشهد - خیابان امام رضا (ع)

 

تصاویر

امکانات

  امـکـانــات
سونا
تلفن بین الملل
حمام داخل اتاق
لباسشویی
تهویه مطبوع
 
ماهواره
اتاق های مرتبط
یخجال فریزر
کافی شاپ
سالن ورزش
 
فیلم
ضبط صوت
رستوران فضای باز
آرایشگاه
استخر سرپوشیده
 
اینترنت
تلویزیون
امکانات چای و قهوه
گاوصندوق
محل استراحت در فضای باز
 
سوکت کامپیوتر
رستوران
اتاق کار
سشوار
سرویس رفت و برگشت به فرودگاه
 
پارکینگ سرباز
سالن کنفرانس
زمین تنیس
اتاق ملاقات
   

اطلاعات اضافی

تعداد ستاره:
قیمت اتاق تک خوابه:  0
قیمت اتاق دو خوابه: 0
قیمت تخت اضافی: 0
موقعیت:
خواندن 3919 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: « قصر هما 2 »

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی