3178  |      

جاذبه های گردشگری وان ترکیه

شهر وان ترکیه یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی برای خرید پوشاک و تفریح می باشد که در جنوب شرقی ترکیه قرار دارد  ...

 

 

 

 

 

 

 

اگر بخواهیم شهر وان ترکیه را برای شما گردشگران تور وان از تبریز و تور وان از تبریز ( زمینی ) معرفی کنیم باید بگوییم که شهر وان مرکز استان وان در شرق ترکیه می باشد که پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر جنوب شرقی ترکیه می باشد . شهر وان به دلیل نزدیک بودن به کشور ایران همیشه میزبان گردشگران و مسافران تور وان از تبریز و تور وان از ایران  میباشد . شهر وان جاذبه های گردشگری زیبا از لحاظ تفریحی و باستانی دارد که میتواند شما را در خود سرگرم کند . از آنجایی که قیمت پوشاک و موتد تزیینی در شهر وان مناسب می باشد گردشگران زیادی از ایران در قالب تور وان برای خرید کردن به این شهر زیبا می روند . شما گردشگران و مسافران تور وان از تبریز ( زمینی ) و تور وان از تبریز برای اشنایی با شهر وان در ادامه مطلب همراه آذرگشت ملکی باشید تا جاذبه های گردشگری وان ترکیه را برای شما معرفی کنیم :

آشنایی با شهر وان ترکیه 

شهر وان ترکیه آب و هوای زیبا و معتدلی دارد به طوری که در تابستان روزهای گرم و در زمستان ها روزهای سردی را سپری میکند . فاصله شهر وان ترکیه با مرز کشور ایران بسیار کم می باشد به طوری که مردمان شمال غرب ایران در روزهای تعطیل برای خرید کردن و گردش به شهر وان ترکیه سفر میکنند .  شما گردشگران و مسافران تور وان از تبریز و تور وان برای اینکه بخواهید به این شهر سفر کنید بخصوص در روزهای تعطیل پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای مسافران تور وان از تبریز این می باشد که قبل از سفر هتل خود را رزرو کنند تا در شهر وان ترکیه به مشکل برنخورند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا جاذبه های گردشگری وان ترکیه را برای شما معرفی کنیم :

قلعه‌ی شهر وان ترکیه 

مسلما یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری وان قلعه بزرگ این شهر می باشد که حدود 6 کیلومتر با مرکز شهر وان فاصله دارد . این قلعه زیبا حدودا در قرن 5 میلادی بنا شد اما با گذشت زمان به یک منطقه متروکه تبدیل شد . امروزه از این قلعه چند تا تخته سنگ بزرگ برای گردشگران تور وان از تبریز ( زمینی ) و تور وان از تبریز باقی مانده است . این قلعه در حاشیه جنگل های زیبا و وصف نکردنی قرار دارد و چشم اندازهای زیبایی نسبت به پیرامون محیط خود دارد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور وان از تبریز ( زمینی ) و تور وان از تبریز با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 دریاچه‌ی شهر وان ترکیه

دریاچه زیبای وان ترکیه یکی از جاذبه های وان می باشد که گردشگران زیادی را به سوی خود میکشاند . این دریاچه به قدری در میان مردمان محلی محبوب می باشد که به نماد شهر وان ترکیه تبدیل شده است . در اطراف این دریاچه رستوران های مجلل و شیک برای گردشگران تور وان از تبریز ( زمینی ) و تور وان از تبریز وجود دارد که میتواند لحظات زیبایی برای مسافران رقم بزنند .

کلیسای آکدامار وان ترکیه

این کلیسای زیبا در وسط بزرگ ترین جزیره شهر وان قرار دارد که در سال های 920  میلادی بنا شده است . معماری این کلیسای زیبا شبیه به کلیساهای ارامنه می باشند . اگر بخواهید با قایق های ابی خود را به این جزیره ی زیبا و کلیسای مقدس برسانید باید حدود 30 دقیقه روی آب با قایق حرکت کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور وان از تبریز ( زمینی ) ، تور وان از تبریز ، تور وان با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید . 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای ترکیه ، تور وان از تبریز ( زمینی ) ، تور وان از تبریز به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی