3178  |      

جاذبه های گردشگری مارماریس

آبشار ویکتوریا در کشور زیمباوه یکی از هیجان انگیزترین آبشارهای جهان است  ...

 

 

 

 

 

 

 

یکی از شهرهای زیبای ساحلی ترکیه که دارای مردمان مهمان نواز ، تفریحات مهیج ساحلی و آبی ، هتل های لوکس ، جاذبه های گردشگری می باشد شهر ساحلی مارماریس ترکیه می باشد . این شهر دارای یک تابستان طولانی می باشد که از اواخر فروردین شروع و تا اواخر آبان ماه ادامه دارد . کمتری کشوری در دنیا می توانید پیدا کنید که دارای یک فرهنگ چند ملیتی در خود داشته باشد . کشور ترکیه فرهنگ های مختلفی از سلطنت های عثمانی ، رومی ، یونانی از آنها به خود ارث برده است . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با جاذبه های گردشگری مارماریس آشنا کنیم . با آذرگشت ملکی همراه باشید :


شهر مارماریس یکی از شهرههای ساحلی مدیترانه ترکیه می باشد که دارای کوه ها و تپه های پر از کاج می باشد که دارای حدود 30 هزار جمعیت در خود می باشد . شهر مارماریس در تابستان با ورود گردشگران و توریست ها به این جمعیتش به بالای 300 هزار نفر می رساند . از لحاظ حمل و نقل گردشگری می توان گفت که نزدیکترین فرودگاه به مارماریس حدود یک ساعت راه دارد . مارماریس یکی از شهرهای ترکیه می باشد که بهترین پوشاک ترک را با برند های معروف در مراکز خرید خود به فروش گذاشته است . همچنین مارماریس دارنده بهترین رستوران ها و کافی شاپ های لوکس می باشد که مسافران و گردشگران تور مارماریس از تبریز و تور مارماریس می توانند غذاهای لذیذ ترکیه را با خوردن در این رستوران ها تجربه کنند . شب های مارماریس بسیار زیبا و آمیخته با موسیقی های زنده می باشد که یک شادابی خاصی به سب های مارماریس می بخشد . گردشگران تور مارماریس می توانند با قایق های زیبا به اطراف شهر بروند و اگر دنبال غذاهای لذیذ با قیمت های مناسب باشید می توانید از رستوران های اطراف این شهر استفاده نمایید .


این شهر دارای دو پارک زیبا می باشد که گردشگران و مسافران می توانند در تور مارماریس از آنها دیدن کنند . در نزدیکی شهر مارماریس یک شهر زیبایی وجود دارد به نام موغله . این شهر با وجود اینکه جاذبه های گردشگری زیادی ندارد اما توصیه شرکت آذرگشت ملکی به مسافران و گردشگران تور مارماریس از تبریز و تور مارماریس این است که حتما از این شهر جذاب دیدن کنند . شهر مارماریس در اوایل میزبان گردشگران انگلیسی بود که بعد ها با گذشت زمان گردشگران و توریست های زیادی از کل اروپا بخصوص کشور روسیه برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود به مارماریس می آیند . گردشگران می توانند هر روز سوار کشتی کروز در این شهر بشوند و از جاذبه های گردشگری و مناطق باستانی اطراف این شهر دیدن کنند . از دیگر تفریحات مهیج مارماریس می توان به سافاری در جنگل های وصف نکردنی این شهر اشاره نمود ، اگر دنبال یک سفر ماجرانه جویانه در مارماریس می باشید حتما از این سافاری مارماریس در تور مارماریس استفاده نمایید .


گردشگران و مسافران تور مارماریس می توانند از رستوران های داخل این شهر غذاهای لذیذ را با قیمت های مناسب تجربه کرد . برای لذت خرید زیبا هم می توانید از مراکز خرید لوکس مارماریس پوشاک هایی با برند های مختلف جهانی و لباس های ترک را خریداری کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور مارماریس از تبریز و تور مارماریس با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور مارماریس از تبریز و تور مارماریس به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی