3178  |      

ساحل کامیلو هاوایی آمریکا

ساحل کامیلو هاوایی آمریکا یکی از سواحل زیبا و وصف نکردنی دنیا می باشد که به خاطر داشتن زباله های خرد شده  ...

 

 

 

 

 

 

 

شاید در نظر شما گردشگران و مسافران از ساحل ، یک دریا کنار زیبا با منظره جذاب و چشم اندازهای زیبا می باشد که یک جای دنج با نسیم های خنک می باشد . همیشه ذهن مردم از ساحل یک دریا کناری با شن های تمیز و آب های زلال می باشد . اما در بعضی مواقع اینجور که در ذهن داریم نیست و بعضی از سواحل با بقیه ی سواحل فرق زیادی دارند . در جنوب شرقی جزیره زیبای هاوایی یک ساحلی زیبا و وصف نکردنی به نام کامیلو وجود دارد که پر است از زباله های پلاستیکی و شیشه ای . این ساحل به خاطر آوردن و جمع آوری کردن زباله توسط آب دریا و خرده شدن این زباله ها در ساحل یک چشم انداز زیبا و وصف نکردنی بوجود آورده است که این ساحل را به یکی از زیباترین سواحل جهان تبدیل کرده است . در ادامه مطلب از آذرگشت ملکی همراه باشید تا ساحل کامیلو در هاوایی را برای شما عزیزان معرفی کنیم . همراه آذرگشت ملکی باشید :


در زمان های دور مردمان محلی جزیره هاوایی برای اینکه بتوانند برای خود قایق و کشتی بسازند به این ساحل می رفتند و برای خود قایق و کشتی می ساختند و زباله های بوجود آمده را در همان ساحل ول می کردند . بعد ها با وجود بیشتر شدن این زباله ها و شاخ و برگ های درختان باعث شد تا در این ساحل به طول 5 کیلومتر یک چشم انداز زیبا از قاطی شدن زباله ها و ماسه ها بوجود بیاید .
شاید برای شما گردشگران و مسافران جای سوال باشه که چرا در این ساحل این همه زباله شیشه ای و پلاستیکی وجود دارد . جواب سوال این می باشد که جزیره هاوایی به خاطر قرار گرفتن در چرخاب اقیانوس آرام و دریاهای اطراف هر چه که در وسط چرخاب زباله باشد به این ساحل می آورد . این چرخاب باعث شده تا این ساحل به بزرگترین ساحل زباله ای جهان تبدیل شود . هر ساله میلیون ها گردشگر از تمام نقاط دنیا برای بازدید این ساحل زیبا و وصف نکردنی راهی این جزیره می شوند .


بسیاری از گردشگران و مسافران بر این باورند که ساحل هاوایی فقط از روی هواپیماها و ماهواره های این تصاویر زیبا به نمایش گذاشته می شود . فقط وقتی که آب ذرات تجزیه شده زیباله ها و پلاستیک ها را با خود به سطح آب می آورد دیده می شوند . ولی ساحل هاوایی به طول بیشتر از 5 کیلومتر یک منظره زیبا از ساحل خود را به رخ گردشگران و بازدید کنندگان می کشد . این ساحل شب ها موقع تابیدن نور آفتاب یک منظره واقعا زیبا و توصیف نکردنی را برای مسافران و مردمان محلی خود به نمایش می گذارد .


جزیره هاوایی در بین اقیانوس آرام مثل یک دندانه های زباله گیر به خود جذب میکند و به سوی خود می کشد و نخاله های دریایی و اقیانوسی را به ساحل می برد . هر ساله میلیون ها تن آشغال به سوی این ساحل روانه می شود . در بعضی از نقاط طول این ساحل ارتفاع آشغال به 4 متر می رسد . هر ساله میلیون ها داوطلب از کل دنیا داوطلبانه خود را به این ساحل می رسانند تا با جمع آوری بسیاری از آشغال ها این ساحل را از غرق شدن در زباله نگهداری کنند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ساحل هاوایی از تبریز و تور ساحل هاوایی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس بگیرید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هاوایی آمریکا به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی