3178  |      

گران ترین شهرهای دنیا

شهرهایی در دنیا وجود دارند که هزینه های زندگی در آن ها بسیار زیاد است که باعث  ...

 

 

 

 

 

 

 

در کل این دنیا شهرهایی وجود دارند که گرانی در آنها بیداد میکند . مسلما مردمان خود این شهرها و گردشگران باید همه چیز را حداقل با ده برابر قیمت نسبت به شهرهای دیگر خریداری کنند . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با گران ترین شهرهای جهان آشنا کنیم . در ادامه با آذرگشت ملکی همراه باشید :

شهر سنگاپور


باور کردن اینکه یک شهر آسیایی گرانترین شهر جهان باشد سخت است ولی شهر سنگاپور گرانترین شهر جهان لقب گرفته است . در این شهر هزینه های حمل و نقل بسیار گران می باشد به طور مثال شما آن لباسی را که از سنگاپور خرید میکنید می توانید آن را با 50% کمتر از شهر نیویورک امریکا خرید کنید . درسته که سنگاپور قلب تپنده ی عاشقان خرید در دنیا می باشد ولی به یقین میتوان گفت گرانترین شهر در خرید پوشاک می باشد . گرانی های این شهر تمامی ندارند به طور مثال اگر فردی در شهر سنگاپور بخواهد مالکیت خودرویی را تحویل بگیرد باید برای ثبت ماشین زیاد خرج کند . بعد اون همه خرج کردن هم باید چند تا مجوز رانندگی گرفت . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور سنگاپور از تبریز و تور سنگاپور با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

شهر پاریس فرانسه


قرار گرفتن پایتخت کشور زیبای فرانسه در جایگاه دوم گران ترین شهرهای جهان اصلا تعجبی ندارد . میل زیاد مردمان پاریس به پوشیدن لباس های با کیفیت و با برند های معروف و اشتیاق به خوردن غذاهای لذیذ و گران قیمت باعث شده تا پاریس به یکی از شهرهای گران قیمت جهان تبدیل شود . به طور نمونه می توان گفت که قیمت یک عدد نان در پاریس دوبرابر قیمت نان در شهر نیویورک کشور امریکا می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور پاریس از تبریز و تور پاریس با همکاران ما در آذرگشت ملکی در تماس باشید .

شهر اوسلو نروژ


شهر اسلو پایتخت کشور زیبای نروژ در جایگاه سوم گرانترین شهرهای دنیا قرار گرفته است . حمل و نقل در این شهر گرانتر از تمامی شهرهای دنیا می باشد . به طور مثال بلیط رفت و برگشت قطار مترو در این شهر حدود 5 برابر شهر نیویورک آمریکا می باشد .

شهر زوریخ سوئیس


شهر زوریخ کشور سوئیس یکی دیگر از شهرهای گران جهان می باشد . حقوق افراد در یک ماه در این شهر چند برابر ماهیانه افراد دیگر در شهرهای دیگر می باشد . جالب اینجاست که اکثر مردمان این شهر سرمایه گذار و یا کارمند در بانک ها هستند . به طور مثال قیمت یک ساندویچ در این شهر 20 دلار می باشد . برای اطلاعات در مورد تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس به کانال تلگرامی ما بپیوندید .

شهر سیدنی استرالیا


شهر زیبای سیدنی کشور استرالیا نیز یکی دیگر از شهرهای گران قیمت جهان نام گرفته است . این شهر زیبا و توریستی هزینه های بالایی برای زندگی مردمان خود به بار آورده است . در این شهر هزینه های مسکن و شهرسازی بیشتر از شهرهای دیگر جهان می باشد .

 

شهر ملبورن استرالیا


شهر ملبورن استرالیا یکی دیگر از شهرهای جذاب و بسیار دیدنی این کشور که در سال گذشته به عنوان بهترین شهر اقامتی و زیستنی جهان لقب گرفت نیز در لیست می توان مشاهده نمود . طبیعی است که یکی زندگی با کیفیت بسیار خوب و ایده آل هزینه های سنگینی هم در پی دارد .

شهر ژنو سوئیس


شهر ژنو سوئیس یکی دیگر از شهرهای سوئیسی حاظر در این لیست می باشد . این شهر زیبا دارای جاذبه های گردشگری زیبا در خود می باشد که گردشگران زیادی را با وجود گران بودن شهر به خود می کشد . میانگین یک ساندویچ یا یک فنجان چای یا قهوه در این شهر حدود پنج برابر شهر های دیگر می باشد .

شهر کپنهاگ کشور دانمارک


شهر زیبای کپنهاگ ، پایتخت کشور دانمارک نیز یکی دیگر از شهرهای گران قیمت جهان می باشد که در این لیست قرار گرفته است . این شهر مثل شهرهای دیگر اروپایی دارای هزینه های بالای حمل و نقلی می باشد . هزینه ی یک فنجان قهوه در این شهر حدود 5 برابر شهرهای دیگر جهان می باشد .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی ، آفریقایی و آسیایی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی