3178  |      

جاذبه های گردشگری سنگاپور

کشور سنگاپور با داشتن جاذبه های گردشگری جذاب و تفریح های مهیج یکی از کشور های پرگردشگر جهان محسوب می شود   ...

 

 

 

 

 

 

 

کشور سنگاپور به خاطر داشتن جاذبه های گردشگری و تفریحات مهیج ساحلی و آبی یکی از کشورهایی است که میتواند برای شما و خانواده تان یک تجربه ی سفر خوشی بجا بگذارد . سافاری در سنگاپور و شهربازی های جالب یکی از مناطق گردشگری در این کشور می باشند که گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند . برای لذت بردن از چشم انداز طلوع و غروب افتاب می توانید از کروز استفاده کنید که واقعا لذت بخش و جذاب است . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با تفریحات مهیج در سنگاپور آشنا کنیم . پس با آذرگشت ملکی همراه باشید :

شهربازی یونیورسال بزرگ سنگاپور


این شهربازی بخشی از نمایش فیلم های معروف دنیا را به نمایش می کشد . این شهربازی زیبا و بزرگ 5 سال پیش تاسیس شد که در آن مجموعه های بزرگ برای استفاده گردشگران و افراد از امکانت تفریحی به کار گرفته شده است . داخل این پارک یک بلوار هالیوودی نیز وجود دارد که دقیقا ساخت این بلوار طبق جزئیات هالوود آمریکا می باشد بطوری که شما با راه رفتن در این بلوار احساس میکنید که دقیقا در هالیوود آمریکا راه میروید . در این بلوار شخصیت های معروف دنیا نیز قرار دارند که می توانید با این هنرمندان فوت شده عکس یادگاری بگیرید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور سنگاپور از تبریز ، تور سنگاپور و تور سنگاپور مالزی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

سافاری کشور سنگاپور


سافاری کشور سنگاپور یکی از تفریحات پرهیجانی می باشد که در طول روز و شب در حیات وحش این کشور برگزار می شود . در این سافاری شما گردشگران می توانید گونه های مختلفی از حیوانات وحشی و اهلی را در این سرزمین ببینید . سافاری برای حیوانات این پارک هم بسیار خوب و مفید می باشد . ممکن است سفر شما در این سافاری ساعت ها طول بکشد پس خود را برای یک سفر دور جهان آماده کنید . شما در این سافاری شاهد دیدن حیوانات عجیب و خطرناکی ازجمله کرکس های بزرگ خواهید بود .

کروز و قایق سواری کشور سنگاپور


شما در سنگاپور می توانید از کروز در زمان های مختلف استفاده نمایید . میتوانید برای دیدن چشم انداز وصف نکردنی طلوع خورشید در خط افق را به نظاره بشینید و یا سوار کروز شده و به دل دریا بزنید و از آرامش و دنجی دریا استفاده کرده و چند ساعتی را در آنجا به استراحت بپردازید . موقع عصر هم باز میتوانید از چشم انداز زیبای غروب آفتاب استفاده کنید و موقع شام هم در کنار کروز و در بغل ساختمان های بزرگ و سر به فلک کشیده یک شام مجلل را در رستوران های بین المللی صرف نمایید .

غذاهای خوشمزه سنگاپور


سالهای قدیم در سنگاپور یک بازار میوه ای وجود داشت که به خاطر داشتن غذاهای لذیذ در داخل این بازار میوه این بازار از محبوبیت خاصی برخوردار بود و بعد از مدت ها این بازار تبدیل شد به یک مرکز رستوران های بزرگ . این مرکز زیبا کنار خیابان بون تات قرار گرفته است که از بیرون یک منظره جالب از خود به جا گذاشته است . ساختمان های قدیمی و مدرن کنار هم که غذاهای لذیذ و خیلی خوشمزه ای برای مسافران و گردشگران تور سنگاپور از تبریز و تور سنگاپور ارائه می دهند . علت جذب گردشگران این منطقه ارائه غذای بسیار لذیذ و خوشمزه با قیمت بسیار مناسب می باشد . برای اطلاع از تور سنگاپور از تبریز و تور سنگاپور و تور سنگاپور مالزی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور سنگاپور  به کانال تلگرامی ما بپیوندید .azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی