3178  |      

بزرگترین مجسمه های دست جهان

دست های مجسمه ای جهان یکی از جاذبه های معنی داری می باشد که هر گردشگر مشتاق دیدن آن را دارد ...

 

 

 

 

 

 

همه ی ما گردشگران با سفر کردن به نقاط مختلف جهان مجسمه ها و نماد های عجیبی را میبینیم که خیلی از این مجسمه ها برای خیلی از گردشگران بی معنی و نا مفهوم هستند . اما بهتر است رازهای ساخت این مجسمه ها بدانید تا نگاهتان نسبت به دیدن این مجسمه ها و نماد ها عوض شود . همه ی این مجسمه ها با رساندن مفهمومی برای مردم جهان بنا شده اند . در ادامه ی این مطلب از آذرگشت ملکی می خواهیم دست های مجسمه ای بزرگ جهان را برای شما معرفی کنیم ، با آذرگشت ملکی همراه باشید :

مجسمه منو دل دیزرتو کشور شیلی


به اطمینان میشه گفت که یکی از معروف ترین مجسمه های دست جهان مجسمه منو دل دیزرتو در وسط بیابان آتاکاما می باشد . این مجسمه ی زیبا در حاشیه شهر آنتواگاستا قرار دارد . این مجسمه ی معنا دار توسط معمار معروف کشور شیلی به احترام قربانیان خط فقر کشور و شکنجه های نظامی بر روی انها بنا شد . این مجسمه 11 متر طول دارد .

مجسمه پونتا دل استه کشور اروگوئه


این مجسمه ی زیبا در شهر پونتا دا استه کشور اروگوئه توسط هنرمند معروف کشور شیلی بنا شد . این موجسمه پونتا دل استه در سال 1981 میلادی رونمایی و به یکی از نمادهای این شهر و همچنین کشور اروگوئه قرا داده شد . این مجسمه ی زیبا را در کل دنیا با نام های مختلفی می شناسند .

دست ستایشگر شهر تالسا کشور آمریکا


مجسمه ی دست ستایشگر کشور آمریکا در ورودی دانشگاه شهر تالسا که در حال ستایش هستند به هم قفل شده اند . این مجسمه ی زیبا در رتبه اول مجسمه های برنزی کشور آمریکا قرار دارد .

دست هارمونی شهر تالسا کشور آمریکا


مجسمه دست هارمونی یکی دیگر از مجسمه های عظیم و زیبای شهر تالسا کشور آمریکا می باشد که در سواحل این شهر قرار دارد . جنس این مجسمه از برنز و گرانیت سخت ساخته شده است .

دست بزرگ در شهر بندانگ کشور اندونزی


دست بزرگ شهر بندانگ یک مجسمه ی عظیم با معماری خیلی پیچیده ای توسط معمار و مجسمه ساز معروف کشور اندونزی ساخته شد و در ورودی شهر قرار داده شد . جنس این مجسمه ی زیبا از استیل می باشد که به زیبایی های این بنا افزوده است .

مجسمه دست شهر مادرید کشور اسپانیا


مجسمه ی دست شهر مادرید کشور اسپانیا در سال 1980 ساخته شد . معمار و مجسمه ساز مشهور جهان ، ایرازابل دقیقا این مجسمه ی ساخته ی دست خود را نیز شبیه اولین مجسمه دست خود در کشور اروگوئه کرد ساخت . این مجسمه در وسط پایتخت کشور اسپانیا یعنی شهر مادرید قرار دارد .

مجسمه دست غول پیکر شهر ونیز کشور ایتالیا


مجسمه دست بزرگ و غول پیکر شهر ونیز کشور ایتالیا بزرگترین و بهترین مجسمه ی دست جهان می باشد . این مجسه با نمادی معنی دار در مرکز شهر ونیز قرار دارد . این مجسمه از نظر تاریخ دانان از نظر معنی یعنی : قدرت ، صلح ، می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور ایتالیا از تبریز و تور ونیز با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی و آسیایی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی