3178  |      

عاشقانه ترین مناطق توریستی دنیا

رمانتیک ترین و عاشقانه ترین مناطق گردشگری جهان ...

 

 

 

 

 

 

 



یک آرامش زیبا ‌، یک طبیعت زیبا و بکر ‌، چشم ‌اندازهای فوق العاده و دنج و وصف نکردنی هر یک از خصوصیات مشترک توریستی ترین شهرهای جهان و عاشقانه ترین مقاصد توریستی و گردشگری جهان می باشد که هریک از این خصوصیات همراه با آب ‌وهوای زیبا و مجموعه مناطق تفریحی مفرج و مدرن ‌، یک زندگیه سفری بسیار لذت بخش و تکرار نشدنی را برای گردشگران و توریستان فراهم کرده‌ اند . در گشت و گذار این مناطق دنج و زیبا ، شرکت آذرگشت ملکی 10 مکان زیبا را انتخاب کرده تا مسافران عزیز این آژانس خدمات مسافرتی از تبریز اگر قصد مسافرت به جاذبه های رمانتیک را دارند ، این مناطق را به لیست انتخاب های خود اضافه کنند .

پاریس ؛ به یقین عروس شهرهای جهان است . همیشه و در همه جای این شهر شاهد قدم زنی زوج های عاشقی خواهید بود . در شهر زیبای مدرن و فرهنگی در حاشیه رود سِن (Seine)توریست های زیادی در تور فرانسه روزهای زیبای ماه عسل خودشان را سپری می کنند . در هر فصل از سال که به حاشیه این رود زیبای پرآب بروید ، بهترین غذاهای پاریس ، فصلی و محلی عالی صرف می شود . در کافه ها و رستوران های مجلل پاریس می توانید از انواع غذاهای سنتی و یک فنجان قهوه تلخ از سفر به پاریس لذت ببرید . همه اینها باعث قرار گرفتن شهر پاریس در لیست توریستی ترین شهرهای جهان موجب شده است . برای آشنایی بیشتر با تور فرانسه و پاریس با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

وین ؛ یکی از مناطقی است که برای ماه عسل زیبای انسان ها بسیار جذاب مناسب است . این شهر زیبا ، با دیرینه بسیار تاریخی و معماری واقعا شیک و زیبا و چشم نواز باعث می شود تا گردشگران لحظه های زیبایی از این شهر داشته باشند . فواره های زیبای مرمر، نگاه های نیلگونی به باغ های شهر ، فضاهای مدرن سبز زیبا ، مجسمه های هنری و … وین شهر عاشقانه ها هر ساله گردشگران ماه عسلی به سوی خود می کشانند . این شهر زیبا در ماه های ژانویه و فوریه میزبان کنسرت های بزرگی از سراسر دنیا می باشد . شرکت آذرگشت ملکی یکی از مجریان اصلی این پکیج به مسافران تور اتریش می باشد .

جزیره ایسلس ؛ این جزیره بسیار دنج و شیک و یکی از سواحل فوق العاده جهان برای گذراندن دوران پرخاطره ماه عسل برای تورست های سراسر جهان جاذبه های زیبای فراوانی دارد . این جزیره زیبا مشهور با صخره های عظیم و سنگ های گرانیتی سفید ، سواحلی شنی درخشان و تمیز پاک و آب های نیلگون فیروزه ای و طبیعت بکر و معماری زیبای جالب ساختمان ها ، هر ساله زوج های جوان بسیاری را به این جزیره می کشانند . بهترین زمان از دید شرکت آذرگشت ملکیبرای سفر به این جزیره زیبا ، بهار و پاییز هر سال است .

سن سباستین ؛ بهشت زمینی عاشقان دلباخته ، تپه های بسیار زیبا و سرسبز ، ساحل سفید و صدفی شکل و نگارش های تکرار نشدنی زیبا موجب می شود که زوج های عاشق این بهشت رو در اولویت لیست سفر اول زندگی خود قرار دهند . گردشگران این پکیج فوق العاده زیبا از سوی شرکت شرکت آذرگشت ملکی می توانند با ایستادن در تراس اتاق های زیبا مناظر اطراف را مشاهده فرمایند .

کاخ های زیبا ، معابد قدیمی ، بناهای تاریخی چندین هزار ساله ، درختانی بزرگ و پر از شکوفه های خوش بو ، سنگ فرش ها و گل و گیاهانی بسیار شیک و زیبا که در همه ی نقاط شهر پهن شده ، باعث شده است تا شهرهای زیبای چین نیز به عنوان یکی از عاشقانه ترین مناطق گردشگری جهان و توریستی ترین شهرهای جهان شناخته شود . معابد قدیمی زیاد ، رنگ های کمتر دیده شده و متنوع ، معماری های تاریخی و مدرن مانند دیجی لند شانگهای و همچنین طولانی ترین پل شیشه ای جهان در کنار اقامتگاه های بسیار شیک که برخی از این سبک ها ژاپنی هستند باعث می شوند تا گردشگرانی که به دنبال یک مسافرت رمانتیک و دنجی هستند ، تور زیبای چین را انتخاب کنند .

شهر زیبای استانبول را نیز باید شهر افسانه ای عاشقان جهان و یکی از توریستی ترین شهرهای جهان دانست . در پکیج تور استانبول با مناطق ماندگار زیبا در استانبول آشنا می شوید و لذت تکرار نشدنی نوشیدن چای در رستوران های مجلل هزار و یک شب ، سنگ فرش هایی که بافت سنتی و محلی خود را حفظ نموده اند ، چشم اندازهای زیبای طبیعت ، معماری های قدیمی و تاریخی ، رستوران های مجلل و متنوع ، انواع غذاهای خاص ، نوشیدنی های گرم و سرد و پیش غذاهای متنوع و جالب استانبول را در اولویت اصلی ترین و توریستی ترین شهرهای جهان قرار داده است.

ریویرا ؛ ساحل صخره ای زیبا ، خانه های طبقاتی رنگی که روی هم قرار دارند ، سنگ فرش های مخصوص پیاده روی بسیار شیک و خاص زیبا و چشم انداز وصف نکردنی از دریا نشانگر یکی از روستاهای ساحلی و زیبای درخشان کشور ایتالیا است که از سواحل فوق العاده جهان به شمار می رود . در ارتفاع بالای این دهکده می توانید مناظر بسیار شیک و زیبایی از سواحل و دریای درخشان را مشاهده نمایید .

چارلستون ؛ باغ های بهشتی سر سبز عاشقانه های جهان . با منظره های زیبا و چشم اندازهای وصف نکردنی قرار دارند که گردشگران عاشق می توانند عشق واقعی خود را با تمام وجود احساس کنند . آبشارهای زیبا ، درختان سر به فلک کشیده ، زیبای جنگل ها و باغ ها و بندر اصلی این سر سبزی را به بهشت عاشقان تبدیل کرده است . این باغ های بهشتی در کشور فرانسه قرار گرفته اند ، در رستوران های مجلل و بسیار رمانتیک آنجا می توان از غذاهای لذت بخش دریایی لذت ببرید.

ونیز ؛ منطقه ای گردشگری در کشور ایتالیا ازعاشقانه ‌ترین مقاصد توریستی دنیا و از توریستی ترین شهرهای جهان به شمار می رود . این شهر آبی توسط کانال ‌های آب و قایق ‌های زیبا در شهر که به عنوان تنها وسیله جابجایی در این شهر است . میدان زیبای سان مارکو شهر ونیز از مشهورترین و جذاب ترین میدان‌های قاره اروپا و جهان است  .

جزایر تاهیتی ؛ شامل 118 جزیره زیبا در جنوب اقیانوس آرام با آبشارهای وصف نکردنی زیبا و مناظر گردشگری میزبان توریست های زیادی از تمامی نقاط جهان است که از سواحل فوق العاده جهان می باشد . این منطقه زیبا دارای روستاهای قدیمی بافت و به طور شکل اولیه سنتی خود محفوظ شده‌اند و گردشگران رمانتیک می ‌توانند زندگی در روستاهای سنتی و قدیمی تاهیتی را در کنار چشمه ‌های سرد و گرم تجربه کنند .

 

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی