3178  |      

جاذبه های تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی همیشه برای گردشگران جذاب بوده است. در این مطلب ......    

 

 

 

 

 

 

 

 

کشور آفریقای جنوبی همان طور که از نامش پیداست در جنوبی‌ترین نقطه قاره آفریقا واقع شده است در سواحل دو اقیانوس اطلس و هند است.  این کشورتنها كشور در جهان است كه داراي سه پایتخت متفاوت مي باشد .کشوری که در درون خود کشوری دیگر، لسوتو را جای داده است. هيجان ديدن حيات وحش از نزديك در سفردريايي و ماجراجويانه به آفريقاي جنوبي و موزامبيك، تور آفریقای جنوبی آذرگشت ملکی تبریز خدمتی دیگر از این مجموعه برای گردشگران عزیز است.

از مقاصد مسافران افریقای جنوبی و موزامبیک ساحل بولدرز در نزدیکی شهر کیپ تاون است. بازدید از پنگوئن های کوچکی که در هوای گرم زندگی میکنند . این ساحل میزبان ۲۰۰۰پنگوئن آفریقایی در خطر انقراض است که اردکوار در اطراف بسیاری از ورودی‌ها و خلیج شنی راه می‌روند . پنگوئن آفریقایی که به نام «پنگوئن پا سیاه» هم شناخته می‌شود، گونه‌ای پنگوئن ساکن آب‌های جنوب آفریقاست. در گذشته آن را به خاطر صدایش، که بسیار شبیه به عرعر خر است، «خر پنگوئن» می‌نامیدند.

کیپ‌تاون نام دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی بعد از ژوهانسبورگ است. شهر کیپ‌تاون همچنین پایتخت استان کیپ غربی است. این شهر محبوبترین مقصد جهانگردان در قاره آفریقا و از مقاصد سفر دریایی و ماجراجویانه به افریقای جنوبی و موزامبیک در کل جهان است. ساختمان مجلس آفریقای جنوبی نیز در شهر کیپ‌تاون قرار دارد. از مناطق گردشگری افریقای جنوبی نمایی از کوه تیبل در جنوب غربی افریقای جنوبی که مشرف بر کیپ تاون و خلیج تیبل می باشد.

سان سیتی (شهر آفتاب) در شمال آفریقای جنوبی واقع شده و حدود 2 ساعت با ژوهانسبورگ فاصله دارد. شهر رویایی سان سیتی ، سرزمینی سرسبز و فانتزی در دل افریقای جنوبی این شهر مجموعه ای گسترده از امکانات تفریحی بی نظیر و مناظر فوق العاده دیدنی را در خود جای داده است . این شهر مجموعه ای گسترده از امکانات تفریحی، ورزش های آبی، گلف و تفریحات خانوادگی به همراه سرزمینی فانتزی و سرسبز در دل آفریقا را در خود جای داده است. این شهر با مناظره ای فوق العاده دیدنی در کنار پارک ملی پیلانسبرگ قرار گرفته که همراه باهم، تجربه ای بیادماندنی را برای شما رقم خواهند زد.

 

مركز خريد ويكتوريا اند آلفرد معروف به V & A در شهر كيپ تاون ، با بيش از ٤٥٠ فروشگاه در كرانه اقيانوس اطلس ، اینجا یکی از بزرگترین مراکز خرید کیپ تاون است و بنای عظیم ۱۱طبقه آن تعداد بی شماری فروشگاه کوچک و بزرگ را در خود جای داده است  که يكي از جاذبه هاي ديدني آفريقاي جنوبي است .

پارک پیلانزبرگ چهارمین پارک بزرگ آفریقای جنوبی است. این پارک که عاری از مالاریاست در بقایای مرکز یکی از سه آتشفشان قلیایی دنیا قرار دارد و دارای مناظر طبیعی ناهموار، دره های پر آب و سکونت گاه های بسیار جالب انسان های هزاران سال پیش است. پستانداران و پرندگان منحصر به فرد بسیاری همچون کفتار قهوه ای، غزال آفریقایی، بلبل چشم قرمز و چشم سیاه، کرگدن های سیاه رنگ و سفید، زرافه، اسب آبی،... و انواع درختان از جمله شاه بلوط و گزانگبین در این پارک یافت میشوند.  شبهايي به يادماندني در اقامتگاه هاي بومي پارك جنگلي پيلانزبرگ ، رويارويي با طبيعت بكر آفريقاي جنوبي ، با سفر دريايي به آفريقاي جنوبي و موزامبيك را در تورهای آفریقای جنوبی آذرگشت ملکی تجربه کنید.

جزيره روبن يكي از جاذبه هاي گردشگري كيپ تاون است كه هجده سال با ميله هاي زندان پذيراي نلسون ماندلا بود و امروزه ميزبان گردشگران از اقصي نقاط دنياست. زندانی بودن چندین ساله نلسون ماندلا و دیگر شخصیت ‌های سیاسی آفریقای جنوبی در زندان جزیره روبن، امروزه از این منطقه جاذبه‌ ای توریستی ساخته است. در حال حاضر این جزیره نه تنها به عنوان میراث جهانی یونسکو بلکه به عنوان سمبلی از آزادی آفریقای جنوبی شناخته شده است.

بالون سواري ، از فعاليت هاي هيجان انگيز آفريقاي جنوبي است . تجربه هیجان بالن سواری برفراز پارک جنگلی پیلانزبورگ و دیدن حیات وحش آفریقا از آسمان خدمتی دیگر از مجموعه تورهای آذرگشت ملکی برای ایاروز است.

گشت سافاری در پارک جنگلی پیلانزبورگ این گشت امکان بازدید از طبیعت بی نظیر و حیات وحش افریقای جنوبی را به شما می دهد .

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی