3178  |      

با هتل سوپرلوکس تایتانیک لارا آشنا شوید

تایتانیک_لاراهتلی شگفت‌انگیز و کاملا مدرن که به شکل یک کشتی طراحی شده، توجه تمامی گردشگران منطقه را به خود جلب کرده است.

 

هتل تایتانیک لارا، یکی‌از جدیدترین هتل‌های منطقه‌ی لارا در آنتالیا است که تا مرکز شهر فاصله‌ی بسیار نزدیکی دارد و به سبب امکانات فوق‌العاده و منحصربه فردش، شهرت جهانی یافته است. سواحلی شنی زیبای دریای مدیترانه، اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس و مدرن و انواع تفریحات و سرگرمی‌هایی که در این هتل انجام می‌شود، سبب شده تا هتل تایتانیک لارا یکی‌از اولین انتخاب‌های مسافران و توریست‌هایی باشد که به آنتالیا سفر می‌کنند.

 

 

تایتانیک_لارا 1

 

موقعیت جغرافیایی خاص هتل و آب‌وهوای بسیار معتدل منطقه، ویژگی‌‌هایی هستند که این هتل را در کانون توجهات قرار داده‌اند. هتل در فاصله‌ی 12کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار دارد و تنها 5دقیقه تا ساحل دریا فاصله دارد. هم‌چنین آبشار زیبای دودن آنتالیا نیز در فاصله 9کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

 تایتانیک_لارا 2

 

بیش‌از 580 اتاق و سوئیت لوکس و سوپرلوکس که در سبک بسیار شیک و زیبایی طراحی شده‌اند و بهترین امکانات تفریحی را دارا هستند، توانسته‌اند رضایت کامل گردشگران را کسب نمایند. مساحت هتل نیز حدود 95هزار مترمربع است و بهترین امکانات تفریحی و رفاهی برای گردشگران در این فضا مهیا شده است. هم‌چنین برای آن دسته از کسانی که دوست دارند در محیطی اختصاصی شنا کنند، استخرهای خصوصی مهیا است.

 تایتانیک_لارا 3

 

چهار رستوران بزرگ که بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی در آن‌ها سرو می‌شود، ازجمله نقاط برجسته هتل است که رضایت گردشگران را توانسته به دست آورد. غذاهایی که در این رستوران‌ها به میهمانان عرضه می‌شود، توسط بهترین و معتبرترین آشپزهای کشور ترکیه طبخ می‌شوند.

 تایتانیک_لارا 4

 

هتل تایتانیک لارا، به‌سبب داشتن سواحل زیبا و رویایی به مروارید مدیترانه مشهور است و بهترین امکانات تفریحی در سواحل این هتل برای گردشگران مهیا است. پارک آبی، استخرهای اختصاصی روباز و سرپوشیده، ورزش‌های مفرح ساحلی، مرکز بازی کودکان، سالن‌های ورزشی و بدن‌سازی، میدان فوتبال، تنیس، والیبال ساحلی و بسیاری امکانات تفریحی دیگر، تنها بخشی از جذابیت‌های هتل تایتانیک لارا را تشکیل می‌دهند.

 تایتانیک_لارا 5

 

اگر به دنبال تور آنتالیا از تبریز هستید، آذرگشت ملکی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بهترین پرواز و اقامت در هتل رویایی تایتانیک لارا را تجربه کرده و خاطره‌ای به یادماندنی داشته باشید.

تایتانیک_لارا 9

 

 تایتانیک_لارا 6

 

تایتانیک_لارا 7

 

تایتانیک_لارا 8

 

تایتانیک_لارا 10

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی