3178  |      

باغ گل و گیاه باتومی گرجستان

از زیباترین نقاط کشور گرجستان که به بهشت این کشور این نیز معروف می باشد باغ گل باتومی می باشد  ...

 

 

 

 

 

 

 

 

مسلماً یکی از زیباترین کشورهای گردشگری که با وجود داشتن جاذبه های گردشگری فراوان گردشگران زیادی را جذب خود میکند کشور گرجستان می باشد . کشور گرجستان با داشتن مناطق دیدنی و وصف نکردنی فراوانی که دارد گردشگران زیادی را در قالب تور گرجستان از تبریز به سمت خود می کشد . یکی از شهرهای مهم و پرجاذبه گرجستان ، شهر باتومی می باشد . شهر باتومی با داشتن آب و هوای بسیار مناسب و معتدل خود جاذبه های وصف نکردنی زیبایی برای گردشگران تور باتومی از تبریز و تور گرجستان از تبریز شکل داده است . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا برای شما بهشت کشور گرجستان ، باغ گل و گیاه شهر باتومی را معرفی کنیم . در ادامه آذرگشت ملکی را همراهی کنید :

اگر بخواهیم این باغ زیبا را برای شما توصیف کنیم باید بگوییم که همان مکانی می باشد که مردم از بهشت تصویری در ذهن خود دارند . در این مجموعه گیاه ها و گل های مختلفی در تمام نقاط دنیا گرد هم آمده اند تا زیباترین نقطه ی کشور گرجستان را بوجود بیاورند . این باغ زیبا و وصف نکردنی گیاه شناسی در ابعادی بیشتر از 100 هکتار و بیش از 2000 تا گونه های مختلف گل و گیاه ساخته شده است. جالب این است که در این باغ حدود 100 نوع گل از منطقه قفقاز وجود دارد و بقیه نوع های دیگر از گوشه و کنار دنیا برای شما گردشگران تور باتومی از تبریز و تور گرجستان از تبریز به نمایش گذاشته شده است .در این پارک زیبا درختان گرمسیری در یک نقطه و سایر درختان زیبا و مختلف به صورت پراکنده در نقاط مختلف این پارک وجود دارد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور گرجستان از تبریز ، تور باتومی از تبریز و تور تفلیس از تبریز با همکاران بخش تورهای گرجستان ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

اگر بخواهیم از تاریخ باستانی این پارک برای شما بگوییم باید گفت که پارک گل و گیاه باتومی گرجستان حدود 140 سال پیش در باتومی ساخته شد و با گذشت سال ها و با حمایت دولت شوروی این پارک زیبایی های خاصی به خود گرفت . این پارک با گذشت زمان به مرکز علمی کشور گرجستان واگذار شد و تا به امروز این مرکز مسئولیت اداره این پارک بزرگ را به عهده دارد . بازدید از این بهشت باتومی برای گردشگران تور گرجستان از تبریز و تور باتومی از تبریز بسیار آسان می باشد این پارک در دماغه سرسبز باتومی قرار دارد .

از دیگر قسمت های زیبای این مجموعه میتواند به قسمت های گل کاری شده باغ که از نقاط مختلف دنیا برای رویش به این باغ آورده شده اند . در این قسمت میتوانید گل های زیبا از مناطق اروپا ، آمریکای جنوبی ، آمریکای شمالی ، آفریقا و آسیای شرقی ببینید . این مهمترین قسمت این باغ است که میتوان تمام گل ها از نقاط مختلف دنیا را این نقطه پرورش داد . این نقطه باعث می شود تا گردشگران زیادی را از تمام دنیا به سمت خود بکشد . گردشگران تور گرجستان از تبریز و تور باتومی از تبریز میتوانند در این پارک با نظارت مسئولان گل و گیاه بکارند . گفتنی می باشد که بلیط ورودی این پارک برای کودکان زیر 12 سال نیز رایگان می باشد .

اگر بخواهیم زیبایی های این باغ را تقسیم بندی کنیم باید بگوییم که پارک گل و گیاه باتومی گرجستان به سه قسمت مختلف : قسمت شمالی ، قسمت جنوبی و قسمت ساحلی تقسیم شده است . شما با قدم زدن در قسمت های مختلف این پارک شاهد گونه های مختلف گیاهی خواهید بود که در حال انقراض می باشند . پارک گیاه شناسی گرجستان تنها پارکی در جهان می باشد که شما گردشگران تور گرجستان از تبریز و تور باتومی از تبریز میتوانید همه ی گونه های مختلف گیاهی را در این پارک ببینید . شما گردشگران میتوانید در هر شبانه روز از سال از این پارک زیبا دیدن کنید و از زیبایی های وصف نکردنی آن لذت ببرید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور گرجستان از تبریز و تور باتومی از تبریز و تور تفلیس از تبریز با همکاران بخش تورهای گرجستان ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط :

غذاهای معروف گرجستان

آکواریوم شهر باتومی

شهر تفلیس گرجستان

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای گرجستان ، تور تفلیس از تبریز ، تور باتومی از تبریز ، تور گرجستان از تبریز به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی