3178  |      

راهنمای سفر صربستان

صربستان یکی از زیباترین کشورهای اروپایی که مسافران میتوانند بدون ویزا به این کشور سفر   ...

 

 

 

 

 

 

 

شاید کمتر کسی از گردشگران باور کنند که می توانند بدون اخذ ویزا به یکی از کشورهای اروپا سفر کنند . اما در همین اروپا کشورهای بسیار زیبا و دیدنی وجود دارند که میتوانید با هزینه های کم و ارزان و حتی بدون اخذ ویزا به این کشورها سفر کنید . یکی از کشورهای زیبای اروپا که شما میتوانید ارزان و بدون ویزا به آنجا سفر کنید کشور زیبای صربستان می باشد . سفر به کشور صربستان می تواند یک سفر رویایی زیبا به یک کشور ارزانو بدون ویزای اروپایی باشد . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما گردشگران تور صربستان از تبریز و تور بلگراد از تبریز را با جاذبه های گردشگری صربستان ، راهنمای سفر به بلگراد ، آب و هوای صربستان آشنا کنیم . پس در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

اگر بخواهیم کشور صربستان را از لحاظ موقعیت جغرافیایی برای شما معرفی کنیم باید بگیم که کشوری در شبه جزیره بالکان و در شرق اروپا واقع شده است که با کشورهای رومانی ، مجارستان ، بوسنی ، کرواسی و مقدونیه همسایه می باشد . پایتخت زیبای صربستان شهر بلگراد می باشد که یکی از شهرهای رویایی اروپا برای سفر می باشد . کشور صربستان با مساحت کوچکی که دارد اما مملو از زیباترین جاذبه های گردشگری می باشد . وجود جنگل های زیبا و سرسبز ، کوه های بلند ، آثار باستانی می باشد . کوه های کشور صربستان زمستان ها سرپوشیده از برف می باشد که مقصد اصلی عاشقان ورزش های زمستانی می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور صربستان از تبریز ، تور بلگراد از تبریز با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

اگر بخواهیم از تاریخ زیبای این کشور برای شما گردشگران تور صربستان از تبریز و تور صربستان بگوییم باید بگیم که کشور صربستان در سال های دور خود تحت امراطوری عثمانی ها قرار داشت که بعد از حدود 450 سال زیر نظر عثمانی ها توانست خود را آزاد کند و بعد از مدت ها با کشورهای کرواسی و اسلوونی توانست پادشاهی سه گانه باهم ایجاد کنند . با مرور زمان صربستان توانست خود را از کرواسی و اسلوونی جدا کند و یک کشور خود مختاری برای خود ایجاد کند . صربستان با گذشت زمان ما بین کشورهای جنگ طلب دنیا قرار گرفت و بسیاری از نقاط کلیدی جنگی جهان در روی این کشور قرار داشت . اما بعدها و با گذشت زمان کلمه ی شوم جنگ از خاک این کشور کنار رفت و اکنون کشور صربستان به یک کشور زیبا و دیدنی اروپا تبدیل شده است . امروزه با پدیدار شدن جاذبه های گردشگری صربستان و همچنین سفر بدون ویزا به صربستان گردشگران زیادی در قالب تور صربستان از تبریز و تور بلگراد از تبریز برای دیدن این زیبایی ها به این کشور سفر میکنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور بلگراد از تبریز و تور صربستان از تبریز با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

اگر بخواهیم از اطلاعات کلی صربستان برای شما بگوییم باید در اول به زبان رسمی این کشور اشاره کنیم ، مردم صربستان در این کشور به زبان صربی سخن می گویند اما بسیاری از مردمان این کشور هم زبان انگلیسی هم بلد هستند . واحد پول کشور صربستان دینار می باشد . شما گردشگران و مسافران تور صربستان از تبریز و تور بلگراد از تبریز میتوانید از فرودگاه بین المللی نیکولا تسلا بلگراد استفاده کنید اگر هم بخواهید از کد تلفنی این کشور استفاده کنید باید +381 را شماره گیری کنید .

آب و هوا کشور صربستان

یکی از زیباترین حس های سفر به کشور صربستان لمس آب و هوای خوش و زیبای صربستان می باشد . کشور صربستان به خاطر داشتن رودخانه دانوب که یکی از جاذبه های گردشگری صربستان محسوب می باشد که یک کشور حاصلخیز و مرطوب و جنگلی می باشد . به طوری که حدود 30% کشور صربستان را وجود جنگل های سرسبز و دشت های زیبا تشکیل داده است . آب و هوای صربستان در تابستان ها حدود 22 درجه سانتی گراد می رسد و در زمستان ها به صفر درجه سانتی گراد می رسد . زمستان های صربستان بهشت اسکی بازان جهان می باشد . وجود چشم اندازهای زیبا و وصف نکردنی زیبایی های کشور صربستان را در تابستان و در زمستان چند برابر می کند . برای رزرو هتل های صربستان و تور صربستان از تبریز و تور بلگراد از تبریز با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

بهترین زمان سفر صربستان

اگر بخواهیم بهترین زمان سفر برای صربستان را برای شما گردشگران تور صربستان از تبریز و تور بلگراد از تبریز معرفی کنیم باید بگیم که از ماه اردیبهشت تا پایان ماه شهریور آب و هوای صربستان برای مسافرت به این کشور بهترین زمان می باشد . اگر با هوای گرم سازگاری ندارید پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای شما این است که ماه های اردیبهشت و شهریور را برای سفر به این کشور را انتخاب کنید .

جاذبه های گردشگری صربستان

برج آوالا بلگراد صربستان

برج آوالا در واقع یک برج بلند مخابراتی محسوب می شود که در ارتفاعات شهر بلگراد بنا شده است . این برج زیبا در حملات هوایی ناتو به شهر بلگراد آسیب دید و مجددا در سال 2010 بازگشایی و تعمیر شد . برج آوالا بلگراد بلندترین برج مخابراتی منطقه بالکان اروپا محسوب می شود .

موزه نیکولا تسلا بلگراد

یکی از جاذبه های گردشگری صربستان که گردشگران زیادی را در قالب تور بلگراد از تبریز و تور صربستان از تبریز به سوی خود می کشد موزه دانشمند و مهندس نیکولا تسلا می باشد . این موزه که آثار معروف نیکولا تسلا را در خود نگه داشته است هرساله میلیون ها گردشگر را در خود میزبانی میکند .

برج گاردوس بلگراد صربستان

از دیگر جاذبه های دیدنی شهر بلگراد که در فاصله 20 کیلومتری این شهر قرار گرفته است برج گاردوس بلگراد می باشد . این برج که در میان مردمان محلی بلگراد به برج هزار ساله شهرت دارد در سال 1890 توسط مجارها در این منطقه بنا شد تا قدرت مجارها را به رخ هم بکشد .

کلیسای جامع سنت مارک بلگراد

کلیسای جامع سنت مارک بلگراد یکی از قدیمی ترین کلیساهای شرق اروپا به شمار می رود . این کلیسای زیبا که در سال 1940 در شهر بلگراد بنا شد و معماری بسیار زیبا و وصف نکردنی از دوران خود برای گردشگران تور بلگراد از تبریز و تور صربستان از تبریز به جا گذاشته است .

غذاهای خوشمزه صربستان

پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای شما گردشگران تور بلگراد از تبریز و تور صربستان از تبریز این است که در تور صربستان حد الامکان از خوردن غذاهای فست فود خودداری کنید و به جای غذاهای فست فود صربستان از غذاهای سنتی و اصیل این کشور استفاده نمایید . کشور صربستان غذاهای سنتی بسیار خوشمزه و لذیذی دارد که در طی فرهنگ های مختلفی که در این کشور وجود داشت به این مرحله رسیده است . غذاهای صربستان با ذائقه های ایرانی بسیار سازگار می باشد . در اکثر غذاهای خوشمزه صربستان گوشت وجود دارد و از غذاهای معروف می توان به چوآپی ، ماساکو و همبرگر معروف صربستان اشاره نمود . برای رزرو هتل های صربستان ، تور بلگراد از تبریز و تور صربستان از تبریز و تور صربستان با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس خاصل فرمایید .

مطالب مرتبط :

جاذبه های گردشگری صربستان

غذاهای خوشمزه صربستان

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی ، تور بلگراد از تبریز ، تور صربستان از تبریز و تور صربستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی