3178  |      

معروف ترین مجسمه های دنیا

مجسمه هایی که سالانه میلیون ها گردشگر را به سوی خود می کشانند را میتوان از معروف ترین  ...

 

 

 

 

 

 

 

مسلما شما گردشگران و مسافران در سراسر دنیا مجسمه های زیادی در نقاط مختلف با چهره های برخی از افراد مشهور می بینید که هر یک از این مجسمه ها گویای داستان های خاصی در مورد این افراد می باشند .تعداد زیادی از مجسمه ها در دنیا وجود دارند که هر ساله میلیون ها گردشگر را از تمام نقاط دنیا به سوی خود می کشانند . عظمت و بزرگی بعضی از این مجسمه ها به قدری هستند که شاید هر گردشگری را چند ثانیه ای در خود منقلب کند . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با معروف ترین مجسمه های دنیا آشنا کنیم . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

مجسمه امپراتور یان و هوانگ چین

از زیباترین و مرتفع ترین مجسمه های جهان می توان به مجسمه امپراتور یان و هوانگ کشور چین اشاره نمود . این مجسمه زیبا که پنجمین مجسمه مرتفع جهان می باشد حدود 340 فوت ارتفاع دارد و در مرکز استان هنان کسور چین قرار گرفته است . مجسمه امپراتور یان و هوانگ کشور چین را نماد اقتصاد می دانند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور چین از تبریز و تور چین با همکاران بخش تورهای آسیایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مجسمه گوان یین کشور چین 

یکی دیگر از مجسمه های معروف دنیا که 360 فوت ارتفاع دارد در کشور چین قرار دارد . مجسمه گوان یین که چهارمین مجسمه بزرگ دنیا نیز محسوب می شود یک طراحی معماری بسیار شیک و جذابی دارد . به طوری که یک نمای این مجسمه به داخل این مجسمه می باشد و دو نمای دیگر این مجسمه یک چشم انداز زیبا از دریای چین برای گردشگران تور چین از تبریز و تور چین دارد .

مجسمه تندیس مادری روسیه

مجسمه تندیس مادری ، یکی از زیباترین و شاهکارترین مجسمه های زن جهان که میتواند هر گردشگری را به سوی خود بکشاند . این مجسمه زن که در دست راست خود یک شمشیر دارد نشان از قدرت سرزمین روسیه را در زمان های گذشته می دهد . مجسمه تندیس مادری روسیه زمانی با داشتن 270 فوت ارتفاع بلند ترین مجسمه دنیا محسوب می شد . این مجسمه هم اکنون بزرگترین مجسمه قاره اروپا به شمار می رود . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز و تور روسیه با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مجسمه یادبود سرزمین مادری کیف اوکراین

یکی دیگر از مجسمه های پیروزی سرزمین مادری دنیا در شهر کیف اوکراین قرار دارد . این مجسمه یادبود پیروزی سرزمین مادری که در بلندترین نقطه شهر کیف اوکراین قرار گرفته است را می توان از تمام نقاط شهر مشاهده کرد . دلیل ساخت این مجسمه پیروزی جماهیر شوروی بر نازی آلمان ها بود که همه ساله در کنار آن جشن میگیرند .

مجسمه تاریخی مسیح پادشاه لهستان

از دیگر مجسمه های زیبای جهان که توسط مردمان محلی در کشور لهستان ساخته شده است مجسمه مسیح پادشاه می باشد . این مجسمه که حدود175 فوت ارتفاع دارد که هر ساله میلیون ها گردشگر را به سمت خود می کشد . تاج طلایی این مجسمه 10 فوت ارتفاع دارد .

مجسمه یادبود رنسانس آفریقا

از دیگر مجسمه های زیبای دنیا که در قاره آفریقا وجود دارد مجسمه یادبود رنسانس آفرقایی می باشد . این مجسمه زیبا که نماد یک زن و مرد به همراه فرزندشان در آغوش مرد می باشد مشرف به اقیانوس اطلس می باشد . ساخت بزرگ ترین مجسمه قاره آفریقا حدود 27 میلیون دلار هزینه داشت و فراز و نشیب های زیادی طی ساخت خود به خود دید . ساخت این مجسمه زیبا حدود 4 سال به طول انجامید . این مجسمه از جاذبه های گردشگری آفریقا به شمار می رود . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور آفریقا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط :

مناطق زیبای اروپا

زیبایی کشور چین

مراکز خرید مسکو

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی و تورهای آسیایی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی