3178  |      

کافه های ارزان قیمت استانبول

یکی از زیبایی هایی که در تور استانبول میتوانید آن را تجربه کنید استفاده ار کافه های ارزان قیمت استانبول می باشد  ...

 

 

 

 

 

 

 

اگر شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول بعد از کلی گشت و گذار در شهر استانبول اگر بخواهید خستگی خود را بدر کنید شرکت آذرگشت ملکی برای شما یک پیشنهاد بسیار خوبی دارد . در شهر استانبول کافه های بسیار شیک و ارزان قیمتی وجود دارد کهمیتوانید بعد از کلی گردش به این کافه ها بروید و خستگی خود را بدر کنید . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما رو با کافه های ارزان قیمت و با صرفه استانبول آشنا کنیم تا در تور استانبول از تبریز و تور استانبول یکی از بهترین لحظه های سفر خود را تجربه کنید . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

کافه پیر لوتی استانبول

نام این کافه زیبا برگرفته از رمان نویس مشهور فرانسوی پیر لوتی است . پیر لوتی یکی از نویسنده های مشهور فرانسه یکی از طرفداران اصلی استانبول بود . چشم انداز فوق العاده این تپه نسبت به شهر استانبول و پل گالاتای بسیار فوق العاده و جذاب می باشد به طوری که عده زیادی به این باور هستند که پیر لوتی برای نوشتن رمان های رمانتیک خود از چشم انداز این تپه کمک گرفته است . اکثرا گردشگران و مسافران تور استانبول از تبریز و تور استانبول در بازدید از مسجد ایوب خود را به بالای این تپه می رسانند تا در این کافه نفسی تازه کنند . در اکثر فیلم های ترکیه با وجود زوج های جوان این کافه به تصویر کشیده شده است . صندلی های این کافه در یک تراس زیبا و در چشم انداز بناهای تاریخی قرار گرفته است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

کافه جادور چاکلتیر استانبول

یکی از زیباترین کافه های شهر استانبول که در خیابان معروف استقلال قرار دارد . شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول برای اینکه از شلوغی های خیابان استقلال و میدان تکسیم راحت بشید و در یک کافه زیبا استراحت کنید کافه جادور چاکلتیر بهترین گزینه برای شما میتواند باشد . مخصوصا اگر شما یک قرار ملاقات صمیمانه داشته باشید این کافه میتواند بهترین گزینه باشد بخصوص اگر در این کافه کیک شکلاتی و هات چاکلت سفارش دهید . در ضمن شکلات های این کافه زبانزد گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول می باشد .

کافه ایسنی پاستانسی استانبول

کافه ایسنی پاستانسی را حدود 50 سال پیش یک مهاجر یونانی در استانبول افتتاح کرد این شخص ادعا دارد که برای اولین بار دی دنیا نان خامه ای را اختراع کرده است . نان خامه ای های این کافه را می توان خوشمزه ترین نان خامه ای ها دنیا دانست . برای گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول بجز این نان خامه ای ، کیک های شکلاتی ، شیرینی های جالب نیز ارائه می شود .

کافه کاپ آو جوی استانبول

دیدن این کافه برای گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول شاید سخت باشد به این منظور که این کافه در کوچه پس کوچه های شهر استانبول واقع شده است . اما رفتن به این منطقه یعنی منطقه ببک میتواند یکی از لحظه های فراموش نشدنی بای شما گردشگران تور استانبول از تبریز و تور استانبول بوجود بیاورد به این خاطر که اگر به این مغازه ها نگاه کنید شاید حس کنید که در کشور ایتالیا هستید . یک فنجان قهوه در این کافه میتواند زیبایی تور استانبول را برای شما چند برابر کند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول از تبریز و تور استانبول با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای ترکیه ، تور استانبول از تبریز و تور استانبول  به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی