3178  |      

لونا پارک های دبی

شهربازی های دبی یکی از مجموعه هایی می باشند که جذابیت های تور دبی را برای گردشگران و مسافران  ...

 

 

 

 

 

یکی از زیبای های دبی که باعث میشود هر گردشگر و مسافری در هر رده سنی در تور دبی از تبریز و تور دبی خسته نباشد تنوع در تفریحات مهیج و زیبای دبی می باشد . شهر دبی به قدری تفریحات مهیج و هیجان انگیز در خود دارد که گردشگران زیادی را در تور دبی از تبریز و تور دبی به سوی خود میکشاند . از مناطقی که هیجان خود را میتوانید در تور دبی از تبریز و تور دبی به اوج برسانید شهربازی های دبی می باشد . با آذرگشت ملکی در این مطلب همراه باشید تا شهربازی های شهر دبی را که بهترین و زیباترین شهربازی های خاورمیانه نیز می باشد را برای شما گردشگران تور دبی معرفی کنیم :

شهر بازی آی‌ ام ‌جی

یه شهر بازی بسیار بزرگ و زیبا به اسم آی ام جی که وسعت آن چند برابر یک زمین بزرگ فوتبال می باشد . این شهربازی زیبا دارای بیش از 25 دستگاه مهیج و ترسناک می باشد . خطرناک ترین و ترسناک ترین قسمت این شهربازی ترن هوایی معروف این پارک می باشد که تندرو ترین و سریع ترین ترن هوایی شهر دبی می باشد که میتواند در عرض 5 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر در ساعت برساند . این شهربازی مقصد اصلی گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی می باشد .

شهربازی موشن‌ گیت شهر دبی

شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی اگر مایل هستید در یک مجموعه و شهربازی باشید که فکر کنید در یک فیلم اکشن در هالیوود آمریکا هستید این شهربازی دقیقا همان چیزی هست که فکرش را میکردید . شهربازی موشن گیت یک شهربازی متفاوتی می باشد که گردشگران و ماجراجویان بیشتر از اینکه به هیجان برسند با حرکت های بدنی خود بازیگر نقش اول فیلم خود می شوند . معروف ترین قسمت این مجموعه ترن هوایی ماداگاسکار می باشد .

شهربازی لگولند دبی

شما گردشگران تور دبی از تبریز و تور دبی اگر بخواهید در شهر دبی به یک شهربازی بروید که خانوادگی و کودک پسند باشد باید شهربازی لگولد را انتخاب کنید . این شهربازی مطابق با دوست داشتنی های کودکان زیر 12 سال طراحی شده است و میتواند کل یک روز را کودکان شما را در خود سرگرم کند .

پارک بالیوود شهر دبی

این پارک زیبا نیز همانند شهربازی موشن گیت یک صحنه تخیلی و افسانه ای به خود گرفته است و تلاش کرده است تمامی سینماهای بالیوود آمریکا را در خود به اجرا در بیاورد . پارک زیبای بالیوود دبی یک مجموعه ی بزرگ از سینماهای بزرگ و کوچک و مجموعه بازی های هیجان انگیز می باشد . در داخل این پارک زیبا چند رستوران هندی وجود دارد که زیبایی های این شهربازی را چند برابر کرده است . برای اطلاعات بیشتر از تور دبی از تبریز و تور دبی با همکاران بخش تورهای آسیایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

مطالب مرتبط :

پیست سرپوشیده اسکی دبی

دیدنی های دبی

کوه مصنوعی دبی

 

با راه های ارتباطی زیر باما در ارتباط باشید و یا در کانال تلگرام ما عضو شوید.

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی