3178  |      

تفریحات مهیج دنیا

تفریحات زیادی برای بالا بردن آدرنالین انسان در جهان وجود دارد که انسان می تواند از آنها  ...

 

 

 

 

 

 

 

مسلما در زمان امروزی با این همه مشغله و کار کمتر کسی پبدا می شود تا دنبال تفریحات مهیج و ترسناک باشد . اما در جهان امروزی تفریحات مهیج برای بالا بردن آدرنالین خون برای انسان ها طراحی شده است که مخاطبان خاص و ماجروجویان زیادی را به سوی خود می کشند . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا شما را با تفریحات مهیج و ترسناک دنیا آشنا کنیم . اگر احساس می کنید آدرنالین خونتان کاهش یافته است می توانید با تجربه کردن این هیجانات آدرنالین خود را افزایش دهید . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

فلای بورد

با این تفریح شما می توانید بر روی آب های آرام مثل یک قهرمان های افسانه ای پرواز کنید . فلای بورد یکی از پرطرفدارترین تفریحات آبی در جهان می باشد که یک هیجان خاصی را به ادم می بخشد . با فلای بورد روی آب می توانید حرکات نمایشی انجام دهید و روی آب غلت بخورید و از هیجان لذت ببرید . در کشور ایران در شهرهای ساحلی میتوانید این تفریح زیبا و مدرن را تجربه کنید . فلای بورد یکی از گران ترین تفریحات آبی در کل جهان می باشد .

دوچرخه سواری در کوهستان 

یکی از تفریحاتی که حتی فکر کردن به آن آدرنالین خون را افزایش می دهد دوچرخه سواری در کوهستان می باشد . دوچرخه سواری در کوهستان از تفریحات مهیجی می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد . تصور اینکه از ارتفاعات بالای یک کوه با دوچرخه پایین بیایید دشوار است چه برسد به اینکه با تک چرخ این مسیر را پایین بیایید . پایین اومدن از کوه با یک چرخ می تواند حسابی آدرنالین شما را بالا ببرد .

سفر به اعماق زمین 

شما می توانید با سفر به درون اعماق زمین یک تجربه سفر زیبا همراه با آدرنالین زیاد را تجربه کنید . در دنیا مناطق مختلفی وجود دارد تا به آتشفشان خاموش سفر کنید . در کشور ایسلند یک آتشفشان خاموشی وجود دارد که سالانه میلیون ها گردشگر برای سفر به اعماق زمین به این منطقه سفر می کنند . در داخل کشور مکزیک هم یک کوه آتشفشانی خاموش وجود دارد که یکی از جاذبه های گردشگری مکزیک به شمار می رود .

پرش از آسمان خراش ها

مسلما اگر شما از طرفداران هیجانات بیشتر و تفریحات ریسکی هستید تا حالا تفریح بانجی جامپینگ را تجربه کرده اید . معمولا بانجی جامپینگ ها در مناطق آرام و دنج قرار دارند . اما این بانجی جامپینگی که ما در این مطلب به شما معرفی می کنیم دقیقا در وسط شهرهای بزرگ و در بالای برج های بلند قرار دارد . حتی فکر کردن به این که از بالای برج به طرف پایین و شلوغ شهر بپرید هیجان و آدرنالین خون را بالا می برد چه برسد به اینکه شما این تفریح را انجام بدید .

قدم زنی روی صخره

یک کوهی در چین وجود دارد که خطرناک ترین و ترسناک ترین قدم گاه جهان برا به خود اختصاص داده است . دیدن تصاویر زیر به تنهایی می تواند هیجان و آدرنالین خون را بالا ببرید چه برسد به اینکه بخواهید حدود 200 متر در روی این تخته های چندین هزار ساله راه بروید به دره ی زیر پایتان نگاه کنید . در انتهای این قدم گاه یک عبادت گاه و یک کافه رستوران وجود دارد که به گردشگران و مسافران تور چین از تبریز و تور چین غذا و چای ارائه می دهد .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور اروپا و تور آسیا به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی