3178  |      

شهری معروف به شهر گربه ها

شهر ساراواک کشور مالزی به علت محبوبیت گربه در این شهر به شهر گربه ها در کل دمین معروف می باشد  ...

 

 

 

 

 

 

 

شهر ساراواک کشور مالزی که به شهر گربه ها در جهان معروف می باشد یکی از جاذبه های گردشگری کشور مالزی می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر را به خاطر وجود گربه های پشمالو ، زرنگ و دوس داشتنی را در خود میزبانی می کند . شما گردشگران و مسافران تور مالزی از تبریز و تور مالزی با قدم زدن در این زیبا شاهد فرمان روایی گرب ها در این شهر خواهید شد . اما در واقع گربه های این شهر جذاب با گربه های سایر مناطق جهان فرق میکند ، چرا که گربه های شهر ساراواک کشور مالزی از مجسمه هستند . علت این کار هم مهر و محبت مردمان این شهر به گربه ها می باشد . برای معرفی و اطلاعات بیشتر در مورد این شهر توریستی با آذرگشت ملکی در ادامه مطلب همراه باشید . آذرگشت ملکی را همراهی کنید :

این شهر زیبا در گذشته در اختیار پادشاهان سلطنتی برئنی بود اما با گذشت زمان و با سرکوب کردن متجاوزان ژاپنی پادشاه این ایالت مالکیت این شهر را به یک فرد انگلیسی سپرد . با پا گذاشتن مردمان انگلستان به این شهر ، شهر پیشرفت علمی و اجتماعی خود را استارت زد که بعد ها با گذشت زمان و با ساخت شهرداری و بیمارستان یکی از مجهزترین شهرهای منطقه ی شرق آسیا شد .

با خواندن داستان ها در مورد این شهر پی می بریم که وقتی فرد انگلیسی به نام برود پا به این شهر گذاشت اسم این شهر را کوچینگ گذاشت . کوچینگ به معنی گربه در زبان مالزی می باشد . بعضی از مردمان محلی بر این باورند که گذاشتن اسم کوچینگ هیچ ربطی به دوست داشتن مردمان این شهر به گربه ها ندارند .

یکی از جاذبه های گردشگری این شهر داشتن موزه ی گربه می باشد که در این موزه بیشتر از 5000 اثر هنری در مورد گربه ها می باشد . این آثار هنری مربوط به بسیاری از هنرمندان جهان می باشد که به گربه ها علاقه ی خاصی داشتند . در این موزه ی بزرگ حتی گربه های مومیایی شده ی کشور مصر و همچنین گربه های وحشی خود این شهر وجود دارند . شما گردشگران و مسافران عزیز برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور مالزی از تبریز و تور مالزی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

اما برای مسافران و گردشگران تور مالزی از تبریز و تور مالزی جای سوال است که چرا گربه در این شهر در این حد محبوبیت دارد ؟ چرا وقتی در شهر قدم میزنیم همه جا پر از مجسمه ی گربه ها می باشد . علت این محبوبیت این است که در سال های دور بخاطر وجود پشه های مضر و آسیب رسان ، دولت این شهر برای از بین بردن این پشه ها از سمی استفاده نمود که در آن بسیاری از گربه های این شهر از بین رفتند . این امر باعث شد تا تعداد موش ها در این شهر به طور چشمگیری افزایش یابد . باز دولت این شهر برای جلوگیری از افزایش موش ها در این شهر تعداد خیلی زیادی از گربه ها آزاد کردند . از آن زمان تا کنون استفاده از این نوع سم در این شهر ممنوع شده است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور مالزی از تبریز ، تور کوالالامپور از تبریز ، تور مالزی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی در تماس باشید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور مالزی از تبریز و تور مالزی به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی