3178  |      

مناطق گردشگری انگلستان

کشور انگلستان یکی از کشورهای پربازدید کننده جهان است که سالانه گردشگران زیادی   ...

 

 

 

 

 

 

 

کشور انگلستان یکی از پر گردشگرترین کشورهای جهان ، می باشد . کشوری که با جاذبه های مثال نزدنیش ، گزینه های توریستی زیادی را در مقابل گردشگران می گذارد . در این وبلاگ می خواهیم به شما 6 مورد از جاذبه های گردشگری انگلستان را معرفی کنیم . تعدادی از این جاذبه ها ساخته ی خود انسان هستند و بعضی از آنها هم از جاذبه های ما فوق دست بشر است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین موزه ها و گالری های هنری لندن کلیک کنید . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا با جاذبه های این کشور آشنا بشیم :

استون هنج انگلستان  (Stonehenge)

استون هنج کشور انگلستان از یکی از حیرت انگیزترین و زیبا ترین جاذبه های بزرگ انگلستان است . این منطقه پر از سنگ های خیلی بزرگی است که گفته میشود بین 1500 تا 3000 سال قبل از میلاد در آن منطقه گذاشته شده است . این قطعه سنگ ها که متعلق به زمان برنز هستند ، هنوزم که هنوز با یک راز پنهان سرجای خود باقی مانده اند . برای اطلاع بیشتر از تور انگلستان و مناطق گردشگری لندن با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

بیگ بن و برج الیزابت انگلستان  (Big Ben and Elizabeth Tower)

بزرگترین و زیباترین برج ساعت دنیا ، بیگ بن است که در جهان سومین ساعت ایستاده ی هم هست و به یقین میتوانیم آن را نماد شهر لندن دانست . به برجی که این ساعت بزرگ روی آن قرار دارد ، برج الیزابت گفته میشود . در سال 1858 ساخت برج الیزابت به پایان رسید ، این برج زیبا سالانه میلیون ها گردشگر را به خود می بیند .

کاخ باکینگهام  (Buckingham Palace)

به قطعیت میتوان گفت یکی از حیرت انگیزترین کاخ های سلطنتی جهان را می توان کاخ زیبای باکینگهام دانست . این کاخ بزرگ در گذشته در سال 1705 محل زندگی یکی از دوک های باکینگهام بود و در الانم محل زندگی ملکه ی بزرگ انگلستان است . باکینگهام در مجموع دارای 770 اتاق و 80 سرویس بهداشتی در خود است. سالانه حدود 50 هزار نفر گردشگر از این کاخ زیبا بازدید می کنند .

 

چشم لندن  (London Eye)

چشم شهر لندن ، چرخ و فلکی زیبا و بسیار بزرگ در نزدیکی رود تیمز واقع شده است که دارای 140متر ارتفاع و 33 کابین شیشه ای است. این چرخ و فلک بزرگ به قدری آرام می چرخد که در حین حرکت خود ، مسافران این چرخ فلک می توانند از آن پیاده و سوار شوند . برای اطلاع بیشتر از تور انگلستان و مناطق گردشگری لندن با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

پل لندن  (London Bridge tower)

پل شهر لندن ، پلی بسیار بزرگ بر بالای رودخانه ی تیمز قرار گرفته است که ساخت آن به سال 1886 بر می گردد که ساخت آن 8 سال برای سلطنت کشور انگلستان طول کشیده است . این پل در واقع در بین 2 برجک زیبا قرار دارد . این پل متحرک یکی دیگر از جاذبه های معروف گردشگری انگلستان است .

 

دانشگاه کمبریج شهر لندن  (Cambridge University) 

یکی از تعجب آورترین و دوست داشتنی ترین مکان های گردشگری انگلستان که همه ی گردشگران کنجکاو هستند آنجا را ببینند ، دانشگاه کمبریج شهر لندن است ، با یک سفر یک روزه ی زیبا و کوتاه می توان از شهر لندن به کمبریج رفت . شهر کمبریج بیشتر به خاطر دانشگاهش مشهور است . برای اطلاعات بیشتر در خصوص موزه ها و گالری های هنری لندن کلیک کنید ..

 

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور انگلستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی