3178  |      

7 دریاچه ریلا در بلغارستان

یکی از مناظر بکر و باور نکردنی اروپا ،‌ 7 دریاچه ریلا بلغارستان است که ...

 

 

 

 

 

 

 

 

7 دریاچه ی ریلا را مطمئنا می توان نماد طبیعت بلغارستان و گوشه ای از هنر آفرینی خالق دانست . برای رسیدن به این هفت دریاچه ی شگفت انگیز باید پیاده روی کنید و کوه های صخره ای را در پشت سر بگذارید اما شک نکنید ارزشش را دارد . همانطور که از نام آنها معلوم است ، تعداد این دریاچه ها 7 تاست و در یکی از بلندترین کوه های بلغارستان به نام ریلا ( Rila ) قرار گرفته اند . این دریاچه ها ، به یک دلیل پر بازدیدترین دریاچه ها در سرتاسر کشور بلغارستان هستند و آن هم این است که نام هر کدام از آنها با توجه به شکل و ویژگی هایی که دارد انتخاب شده است . با آذرگشت ملکی همراه باشید تا از این گروه دریاچه های شگفت انگیز بیشتر بدانیم :

برای رسیدن به 7 دریاچه ی ریلا به طور میانگین باید مسیری 30 دقیقه ای را از پایین آن بپیمایید تا به تپه برسید . « دریاچه ی شماره 1 » ، پایین ترین دریاچه است ولی با این حال منظره ای باورنکردنی به اطراف دارد . این دریاچه ، در ارتفاع 2500 متری از سطح زمین قرار دارد اما این همه ی ماجرا نیست و هنوز 6 دریاچه ی دیگر باقی مانده است !

بعد از ادامه ی مسیر ، به « دریاچه ی ماهی » ، « دریاچه ی شبدر 3 برگ » و « دریاچه ی دوقلو » می رسید . می توانید در کنار این دریاچه که شبیه کلیه است ، کمی بمانید و از منظره ی زیبای اطراف لذت ببرید . قسمت بعدی مسیر اما سخت ترین قسمت است ، دریاچه ی شماره شش ، « چشم » نام دارد و دلیل نام گذاری آن به این اسم هم شکل بیضوی آن است . البته برای اینکه شکل این چشم را درک کنید ، باید کاملا از تپه بالا رفته باشید و از نمای بالا به آن نگاه کنید ، این دریاچه هم مانند قبلی ها شگفت انگیز است . برای اطلاع از تور بلغارستان و بازدید از این دریاچه های زیبا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

و بالاخره بعد از آنها می رسیم به هفتمین و آخرین دریاچه که به دلیل آب بسیار زلال و شفافش ، « دریاچه ی اشک » نامگذاری شده است و شگفت انگیزتر اینکه در آن بالا نمایی وجود دارد که شما می توانید بایستید و همه ی 7 دریاچه را با هم ببینید ! وقتی به آن بالا می رسید ، پاهای ورم کرده و آسیب دیده دیگر برایتان معنایی ندارد و دیگر اذیتتان نمی کند چون منظره ای که در آن جا در پیش رویتان می بینید ، آن همه زیبایی ، همه ی سختی های راه را از یادتان می برد . وقتی به آن بالا می رسید ، 2 گزینه پیش رویتان دارید : یا از آسانسور برقی ای که در بالای آن تعبیه شده است استفاده کنید یا تمام مسیر را به پایین برگردید که البته مسیر راحتی نیست و چند ساعتی زمان می گیرد .

7دریاچه ی ریلا در بلغارستان ، یکی از زیباترین جلوه های طبیعت است که می توان دید . نظر شما درباره ی این دریاچه ها چیست ؟ آیا تا به حال به آنها سفرکرده اید ؟ تجربه ی خودتان را با ما به اشتراک بگذارید . برای اطلاع از تور بلغارستان و بازدید از این دریاچه های زیبا با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور بلغارستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی