3178  |      

اوج ترافیک هوایی در فرودگاه شهر دبی

ترافیک_هواییبا توجه به نزدیکی به فصل سفر در شهر دبی، فرودگاه بین‌المللی این شهر ترافیک شدیدی را تجربه خواهد کرد. هرساله و با توجه به

اوج ورود گردشگران در فصل تابستان، تعداد پروازهای ورودی به دبی به‌صورت چشم‌گیری افزایش می‌یابد. این آمار در دو هفته مابین روزهای 30ام ژوئن تا 7جولای به بیش‌از 2میلیون گردشگر رسیده است.

 

 

فرودگاه بین‌المللی شهر دبی، هاب بین‌المللی پروازی به تمامی کشورهای جهان است و به همین دلیل، روزبه‌روز بر تعداد مسافران و گردشگران ورودی افزوده می‌شود. این افزایش سبب شده تا فرصت‌های شغلی بسیار متعددی در این فرودگاه و درکل شهر دبی ایجاد شود. مدارس شهر دبی در ایام تابستان تعطیل هستند و بسیاری‌از دانش‌آموزان شهر نیز به فعالیت‌های اقتصادی مشغول شده‌اند.

 

با توجه به نزدیکی به ایام تعطیلات عید فطر، پیش‌بینی می‌شود در فاصله‌ی روزهای 7تا 10 جولای، نزدیک به 1میلیون گردشگر به شهر دبی وارد شوند. باتوجه به اینکه در ایام عید فطر، جشنواره‌های متعددی در سطح شهر برگزار می‌شود، این رقم کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

 

ترافیک_هوایی 1

 

مدیر فرودگاه بین‌المللی دبی در مصاحبه‌ای بیان داشت: کمپینی در شهر ایجاد شده است تا بهترین امکانات رفاهی و خدماتی برای مسافران و گردشگران فراهم شود و هیچگونه کم و کاستی در ارائه خدمات مشاهده نشود. تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا افزایش ترافیک ورودی به فرودگاه دبی، تعللی در رفت‌وآمد مسافران و خدمات ایجاد نشود. یکی‌از مهم‌ترین بخش‌های فرودگاه که به آن توجه ویژه داریم، رستوران‌ها و غذاهایی است که در آن‌جا سرو می‌شد. پس تمامی مسافرانی که قصد سفر به دبی را در ایام تابستان دارند، با خیالی آسوده می‌توانند برنامه سفرشان را تنظیم نمایند.

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی