3178  |      

فستیوال نور و موسیقی سیدنی

شهر سیدنی استرالیا هرساله میزبان جشنواره بسیار متفاوتی است تا بتوانند توریست‌ها را مجاب به بازدید از این شهر و درکل کشور استرالیا نماید

. این جشنواره که با نام ویوید Vivid شناخته می‌شود، فستیوالی ترکیبی از موسیقی و نور است که در بخش‌های مختلف شهر اجرا می‌شود.

 

 

هدف از برگزاری این جشنواره، شناساندن فرهنگ و هنر کشور استرالیا به شکلی دلنشین برای گردشگران و جذب توریست بیشتر است. در این فستیوال، نمایش‌های زیبایی در بخش‌های مختلف شهر، هم‌چون سالن اپرای سیدنی و برخی‌از ساختمان‌ها و برج‌های مشهور شهر انجام می‌شود.

 

 

فستیوال سیدنی 1

 

کارگردان و مسئول اصلی برگزاری جشنواره ویوید، ایگناتیوس جونز، در مصاحبه‌ای با نشریه‌ی Mashable استرالیا از این جشنواره با عنوان شگفت‌انگیز و دیوانه‌وار یاد کرد و بیان داشت:" فستیوال ویوید، تصویر بسیار متفاوتی از شهر سیدنی را به جهان ارائه می‌کند و تصاویر خاصی از آن را در ذهن گردشگران ایجاد می‌کند. فستیوال ویوید هم‌چنین این امکان را برای مردم شهر سیدنی فراهم کرده تا بتوانند ظرفیت‌های گردشگری خودشان را به بهترین شکل ممکن نشان دهند.

 

یکی‌از بخش‌های متفاوت این فستیوال، اجرای نمایش‌هایی در باغ‌وحش سیدنی است. در این بخش، تندیس حیوانات مختلف ساخته شده و در داخل آن‌ها از فانوس‌های رنگی و چراغ‌های رنگارنگی استفاده می‌شود. هدف از اجرای این بخش، به نوعی تبلیغ باغ‌وحش شهر و حیوانات کمیابی است که در آن نگهداری می‌شود. از آن‌جایی که برخی گونه‌های جانوری باغ وحش کمیاب و نادر هستند، مسیرهای جداگانه‌ای برای آن تعبیه شده تا هیچ آسیبی حیوانات را تهدید نکند.

 فستیوال سیدنی 2

 

گفتنی است این جشنواره هرساله از اواخر ماه می میلادی آغاز و به مدت 23 روز ادامه می‌یابد. به طور میانگین، هرساله بیش‌از 1.5میلیون توریست برای بازدید از این فستیوال باشکوه به شهر سیدنی سفر می‌کنند. امسال نیز هم‌چون سال‌های گذشته، هشتمین دوره این فستیوال برگزار شد. در ادامه شما را به دیدن تصاویر زیبایی از این فستیوال دعوت می‌کنیم.

 

 فستیوال سیدنی 3

 

فستیوال سیدنی 4

 

فستیوال سیدنی 5

 

فستیوال سیدنی 6

 

فستیوال سیدنی 7

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی