3178  |      

از سفر به فرانسه لذت ببرید

مسابقات یورو 2016 بهانه‌ای شد تا گردشگران علاقه‌مند به کشور فرانسه، برنامه ریزی برای سفر به این کشور داشته باشند. با وجود اینکه کشور فرانسه

جاذبه‌های گردشگری متنوع و متعددی دارد، اما گردشگرانی که به این کشور سفر می‌کنند، اغلب از شلوغی و ازدحام جمعیت در آن گله می‌کنند. برای اینکه سفری دلچسب و رویایی داشته باشید، چند راه ساده به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

 

کافه‌های فرانسوی

یکی‌از مکان‌های هیجان ‌انگیزی که در فرانسه باید به سراغشان بروید، کافه‌های فرانسوی است. اغلب کافه‌ها با طراحی هوشمندانه‌ای که دارند توانسته‌اند گردشگران را مجذوب خود نمایند. در بیشتر کافه‌های فرانسوی، تراس‌های زیبایی رو به خیابان‌های شهرها وجود دارد که می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده‌تان در آنجا بنشینید و از فضای باشکوه شهر و قهوه‌های آن لذت ببرید.

سفر به فرانسه 1

 

هم صحبتی با مردم محلی

مردم فرانسه همواره و درطول تاریخ به مهمان‌نوازی مشهور بوده‌اند. با توجه به جمعیت بالای گردشگرانی که به این کشور سفر می‌کنند، مهمان‌نوازی تبدیل به بخشی‌از فرهنگ مردم این کشور شده است. حتی بسیاری از مردم محلی برای احترام به گردشگران‌ و به رسم مهمان‌نوازی، آن‌ها را به بخش‌های مختلف شهر و برای بازدید از اماکن گردشگری می‌برند.

 

 

درهای بسته کاخ‌ها

با وجود اینکه بازدید از بسیاری‌از کاخ‌ها و بناهای تاریخی شهر پاریس برای بازدید عموم باز هستند، اما برخی‌از آن‌ها که استفاده‌های سیاسی و مناسبتی دارند در اغلب روزهای هفته بسته هستند و گردشگران پشت درهای بسته می‌مانند. یکی‌از این کاخ های باشکوه، کاخ الیزه محل مناسبات سیاسی کشور فرانسه است. بخش‌هایی از این کاخ، در روزهای آخر هفته برروی گردشگران باز می‌شود. پس اگر به فرانسه سفر کردید و قصد بازدید از این کاخ‌ها را داشتید، آخر هفته را بدین منظور انتخاب کنید.

سفر به فرانسه 5

 

مراسمات و فستیوال‌های مختلف

اگر خوش‌شانس باشید، ممکن است بتوانید یکی‌از فستیواال‌های مشهور شهر پاریس را از نزدیک ببینید. از آنجایی که بیشتر درآمد مردم پاریس و کشور فرانسه از طریق گردشگری تامین می‌شود، نهادهای این شهر تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا با اجرای برنامه‌های جذاب و مفرح، رضایت گردشگران را کسب نمایند. به همین دلیل جشنواره‌ها و فستیوال‌های مختلفی در ایام مختلف برگزار می‌شود. هدف از برگزاری بیشتر این مراسمات، نشان دادن فرهنگ مردم فرانسه است.

سفر به فرانسه 3

 

قایق‌سواری

قایق سواری بهترین راه برای دیدن و شناختن بیشتر جاذبه‌های طبیعی پاریس است. علاوه‌بر رودخانه‌های اطراف، کانال‌های آبی نیز در سطح شهر ایجاد شده‌اند تا امکان قایق سواری را برای گردشگران فراهم نمایند. حتی اگر به برج ایفل نیز سر بزنید، خواهید دید که در اطراف این برج، تعدادی قایق درحال گرداندن توریست‌های خارجی هستند.

سفر به فرانسه 4

 

دوچرخه سواری

شاید در ابتدا برای‌تان عجیب باشد، اما می‌توانید در پاریس دوچرخه‌هایی را امانت بگیرید و در سطح شهر بگردید. دوچرخه سواری در سطح شهر پاریس تجربه‌ای بسیار متفاوت است که مطمئنا می‌تواند برای‌تان لذت‌بخش باشد. علاوه‌بر جنبه‌ی تفریحی دوچرخه سواری، از ترافیک گردشگران در نواحی شلوغ شهر پاریس نیز رها می‌شوید و فرصت کافی برای بازدید از جاذبه‌های بیشتری را خواهید داشت.

سفر به فرانسه 3

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی