3178  |      

سواحل زیبای گردشگری اسپانیا

اسپانیا سرزمین خورشید و از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری درمیان علاقه‌مندان است. این کشور به سبب معماری خاص و بی‌نظیرش شهرت جهان پیدا کرده و

جزو اولین مقصدهای گردشگری است که افراد ترجیح می‌دهند در ایام تعطیلات به آنجا سفر کنند. اسپانیا کشوری در نزدیکی دریا است و بخش‌های مختلفی از آن را سواحل تشکیل می‌دهند. اگر شما نیز علاقه دارید تا سواحل زیبای این کشور را بشناسید، با ما همراه باشید.

 

 کوستا براوا(Costa Brava)

کوستا براوا نام ساحلی رمانتیک در شمال شرقی کشور اسپانیا است. اطراف این ساحل رویایی به وسیله‌ی کوه‌هایی احاطه شده و فضایی بسیار خاص در آن به‌ وجود آورده است. شن‌های ساحل تقریبا سفیدرنگ هستند و آب دریا در این ناحیه به رنگ آبی زیبایی است. از تفریحات مهم و جذاب ساحل کوستا براوا می‌توان به قایق سواری و ورزش‌های موتوری اشاره کرد. گفتنی است این ساحل در نزدیکی شهر بارسلونا و موزه‌ی سالوادور دالی قرار دارد و اختصاص یک روز کامل به آن، می‌تواند به خاطره‌ای ماندگار تبدیل شود.

سواحل اسپانیا 1

 

ساحل سن سباستین(San Sebastian)

ساحلی فوق‌العاده زیبا و دوست داشتنی که نمونه‌ی آن را در کمتر جایی می‌توانید بیابید. ساحل سن سباستین متعلق به ایالت باسک اسپانیا است و همواره در رتبه‌بندی بهترین و جذاب‌ترین سواحل اروپا قرار داشته است. شنا در آب گرم و حمام آفتاب در ساحلی رویایی، بسیاری از گردشگران را به سن سباستین می‌کشاند. آن‌دسته از گردشگرانی که اهل ماجراجویی نیز هستند، می‌توان به ورزش‌های آبی موتوری بپردازد. در این ساحل، رستوران‌هایی نیز قرار دارند که بهترین غذاهای دریایی و اسپانیایی را به گردشگران ارائه می‌دهند.

 سواحل اسپانیا 4

 

پورتو د موگان(Puerto de Mogan)

دهکده‌ای بسیار زیبا در اسپانیا، که مورد علاقه عکاسان و گردشگران علاقمند به عکاسی است. مناظری را در این دهکده مشاهده خواهید کرد که در کمتر نقطه‌ای از جهان وجود دارد. به سبب کانال‌های آبی متعددی که در ساحل وجود دارد، گردشگران لقب "ونیز کوچولو" را به آن داده‌اند. اگر علاقه‌مند به ماهیگیری هستید، توصیه می‌کنیم حتما سری به ساحل پورتو د موگان بزنید. در این دهکده فروشگاه‌های بزرگی نیز وجود دارند که می‌توانید یادگاری‌ها و سوغاتی‌هایی برای دوستان و آشنایان‌تان خریداری کنید.

سواحل اسپانیا 2

 

ماجورکا(Majorca)

یکی‌از محبوب‌ترین جزایر کشور اسپانیا که هزاران گردشگر را هرساله به این کشور می‌کشاند. علاوه‌بر ساحل زیبای جزیره، زندگی که شب‌ها در آن درجریان است، از بخش‌های قابل توجه آن است. این جزیره از قرن نوزدهم میلادی مورد علاقه گردشگران بوده و تجربه‌ی میزبانی از بسیاری از شخصیت‌های هنری و سیاسی جهان را برعهده داشته است. سفر به ماجورکا، سفری رویایی است که می توانید در طول زندگی تجربه کنید.

سواحل اسپانیا 3

 

تنه‌ریف(Tenerife)

به جرات می‌توان گفت، بیشتر کسانی که برای استراحت و اقامت در سواحل به کشور اسپانیا سفر می‌کنند، ساحل تنه‌ریف گزینه اول آن‌هاست. این ساحل درکنار یک کوه آتشفشانی قرار گرفته و آب دریا در این منطقه بسیار صاف و زلال است. پارک ملی تاید نیز درکنار این ساحل قرار دارد که به‌عنوان یکی‌از میراث‌های جهانی یونسکو ثبت نام شده و منتظر تایید این سازمان است تا ثبت بین‌المللی شود.

 سواحل اسپانیا 5

 

 

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی