3178  |      

هارمونی دریا بزرگترین کشتی کروز جهان

هارمونی دریا بزرگ‌ترین کشتی کروز جهان، در مراسمی بسیار باشکوه و باحضور گردشگران علاقه‌مند و خدمه کشتی به آب انداخته شد.

 بزرگ‌ترین کشتی کروز جهان، در هفته جاری و پس‌از 4سال زمان برای ساخت در ساوتهمپتون به آب انداخته شد. هارمونی‌ دریا یکی‌از بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین پروژه‌های تفریحی در جهان است که شرکت رویال کارائیب برای ساخت آن، حدود 1میلیارد دلار(689میلیون پوند) هزینه کرده و درطول 4سال ساخت این کشتی عظیم‌الجثه، هزاران کارگر مشارکت داشته‌اند.

 

 از کشتی‌های کروز معمولا به عنوان، هتل‌های شناور یاد می‌شود، اما گردشگران لقب شهر شناور را به هارمونی دریا داده‌اند. این کشتی کروز 16 طبقه، 2747 اتاق جداگانه برای 6780 مسافر دارد. نکته‌ی جالبی که درخصوص هارمونی دریا منتشر شده، این است که در همان مراسم افتتاح، تمامی 6780 بلیط سفر با این کشتی به فروش رسیده بود و بلیط‌های سفرهای بعدی آن نیز پیشاپیش رزرو شده‌اند.

 23 استخر جداگانه در بخش‌های مختلف کشتی تعبیه شده‌اند و تعدادی‌از این استخرها را استخر آب گرم تشکیل داده است. علاوه‌بر استخرهای زیبای این کشتی، سرسره‌ی‌های آبی متعددی نیز درکنار استخرها وجود دارند که می‌توانند تجربه‌ای شگفت‌انگیز برای گردشگران رقم بزنند.

20 رستوران بزرگ در بخش‌های مختلف کشتی ساخته شده‌اند که در زمان نهار و شام، انواع مختلفی از غذاهای دریایی و غیر دریایی را برای گردشگران آماده می‌کنند. علاوه بر این رستوران‌های متعدد، تعدادی بوفه‌ی کوچک و بزرگ نیز در بخش‌هایی از هارمونی دریا وجود دارند که متناسب با ذائقه‌های مختلف غذایی، فعالیت می‌کنند.

 

 

مسافران و گردشگرانی که برای گذراندن تعطیلات، هارمونی دریا را انتخاب می‌کنند، نگرانی از بابت تفریحات و سرگرمی در این کشتی ندارند. چرا که برنامه‌های نمایشی اعم از نمایش یخ و اجراهای تئاتر و گروه‌های مختلف موسیقی برای آن‌ها تعبیه شده است. این‌ها تنها بخشی‌از صدها برنامه‌ای است که علاقه‌مندان می‌توانند تجربه نمایند.

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی