3178  |      

کاخ کرملین شهر مسکو

زیباترین و شناخته شده ترین جاذبه ی گردشگری شهر مسکو که گردشگران زیادی را به سوی خود میکشد   ...

 

 

 

 

 

 

 

 

به قطعیت می توان گفت یکی از زیباترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری مسکو که گردشگران زیادی را جذب خود میکند کاخ کرملین مسکو می باشد . این کاخ زیبا و بزرگ که در زمان های گذشته برای روس ها کلیسا ارتودکس بوده ، امروزه به یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری قلب شهر مسکو و کشور روسیه شده است . روس ها این کاخ را نماد قدرت ، سیاست ، معماری های باستانی خود می دانند . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا برای شما گردشگران تور روسیه از تبریز ، تور مسکو از تبریز و تور روسیه زیباترین جاذبه ی گردشگری مسکو را معرفی کنیم . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

تاریخ ساخت این کاخ به قرن 15 برمیگردد ، کاخ کرملین در کرانه رود مسکو ساخته شد . کاخ کرملین در بین باغ الکساندر و کلیسای جامع سنت باسیل ساخته شده است به طوری که باغ الکساندر در ضلع شرقی این کاخ و کلیسای جامع سنت باسیل در ضلع غربی این کاخ زیبا قرار گرفته است . اگر بخواهیم زیبایی های این کاخ را برای شما گردشگران تور روسیه از تبریز و تور روسیه تفکیک بندی کنیم باید بگوییم که این کاخ دارای 4 کلیسا ، 5 قصر بزرگ و دیوارهای عظیم می باشد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور روسیه از تبریز ، تور مسکو از تبریز و تور روسیه با همکاران بخش تورهای روسیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

شاید جای سوال باشد که چرا ساخت کاخ کرملین این همه زمانبر بوده است ؟ باید بگوییم که کاخ کرملین در سال 1845 شروع به ساختن شد و بعد از مدت ها به پایان رسید . گفته می شود در سال های قبل از میلاد برای محافظت از کرانه رود مسکو انسان های زیادی را در این منطقه مستقر می کردند . در ادامه با شرح تصاویر برای شما گردشگران و مسافران تور روسیه از تبریز و تور روسیه این کاخ زیبا را معرفی میکنیم :

مطالب مرتبط :

راهنمای سفر سنت پترزبورگ

راهنمای سفر مسکو

تفریحات مهیج روسیه

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای روسیه ، تور روسیه از تبریز ، تور مسکو از تبریز ، تور سنت پترزبورگ از تبریز و تور روسیه به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی