3178  |      

کوه سوزان شهر باکو

از دیگر جاذبه های گردشگری شهر باکو که گردشگران زیادی را سمت خود می کشد کوه یانار داغ می باشد ...

 

 

 

 

 

 

 

یکی از زیباترین شهرهای توریستی برای گردشگران ایرانی که هر ساله مسافران زیادی را به سمت خود می کشد شهر زیبای باکو آذربایجان می باشد . این شهر زیبا بخاطر داشتن جاذبه های گردشگری زیادی که دارد میتواند گردشگران تور باکو از تبریز و تور باکو را چند روزی در خود سرگرم کند . یکی از جاذبه های گردشگری شهر باکو کوه سوزان یا همان یانار داغ می باشد . در این مطلب از آذرگشت ملکی میخواهیم این کوه سوزان را برای شما گردشگران تور هوایی باکو از تبریز و تور باکو از تبریز معرفی کنیم . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید :

کوه سوزان باکو یا همان یانار داغ به علت گازهای لایه ای و درونی خود در هر شبانه روز  از سال می سوزد و به هیچ وجه هم خاموش نمی شود . یانار داغ حتی در بارش های سنگین برف و باران نیز روشن می باشد و به هیچ وجه خاموش نمی شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در خوصوص تور هوایی باکو از تبریز و تور باکو از تبریز با همکاران بخش تورهای باکو ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .  

یانار داغ شهر باکو بجز اینکه یک منبع خوبی برای جذب گردشگر می باشد یک منبع عظیم گازی نیز برای کشور آذربایجان محسوب می شود . دولت کشور آذربایجان توانسته است از این منبع گازی بهره برداری خوبی انجام دهد و درآمدهای میلیاردی خودبی بدست آورد . کوه سوزان باکو که یک نقطه جذاب برای جذب گردشگران تور باکو از تبریز و تور هوایی باکو از تبریز و تور باکو است توانسته در سال های اخیر امکانات خوبی برای گردشگران فراهم سازد .

شما گردشگران میتوانید در هر هر فصل از سال به دیدن این کوه زیبا و سوزان بروید به طوری که این کوه نماد اصلی برای مردمان محلی شهر باکو می باشد که این نماد را پیوند مردم آذربایجان با مردم زرتشت ایران در زمان های گذشته می دانند . در نزدیکی های این کوه کافه های سنتی و محلی زیبایی وجود دارند که شما گردشگران تور باکو از تبریز و تور باکو می توانید با استراحت کردن در این کافه ها چشم اندازهای زیبایی از کوه سوزان باکو در ذهن خود ثبت کنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور هوایی باکو از تبریز ، تور باکو از تبریز و تور باکو با همکاران بخش تورهای باکو ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

مطالب مرتبط :

عجیب ترین هتل اروپا

راهنمای سفر سنت پترزبورگ

آکواریوم شهر باتومی

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای باکو ، تور باکو از تبریز ، تور هوایی باکو از تبریز ، تور باکو به کانال تلگرامی ما بپیوندید .

azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی