3178  |      

مناطق زیبای اروپا

از زیبایی های قاره اروپا که گردشگران و مسافران زیادی را به سوی خود می کشاند  ...

 

 

 

 

 

قاره زیبای اروپا با چشم انداز ها و مناظر زیبا و بکری که دارد گردشگران و مسافران زیادی را از تمام نقاط جهان به سوی خود می کشاند . در این مطلب از آذرگشت ملکی میخواهیم شما را با زیبایی های بکر و دیدنی اروپا آشنا کنیم که قبلا در مورد این زیبایی ها کمتر چیزی به گوشتان رسیده است . در ادامه همراه آذرگشت ملکی باشید تا این زیبایی ها را برای شما معرفی کنیم :

عبادتگاه درویشیان کشور بوسنی

یکی از زیبایی های کشور بوسنی هرزگوین که یک چشم انداز زیبا به محیط پیرامون خود دارد عبادتگاه درویشی بوسنی می باشد که اگر این جاذبه رو از نزدیک ببینید باور نمیکنید که یه همچین جاذبه ی زیبا از دید عموم به دور مانده است . در نزدیکی این عبادتگاه یک آب کریستالی زیبا وجود دارد که می تواند شما را چند لحظه در خود منقلب کند . در تور بوسنی حتما از شهر موستار هم دیدن کنید این شهر یکی از جاذبه های گردشگری بوسنی هرزگوین به شمار می آید که گردشگران زیادی را در خود میزبانی میکند .

جزیره اسکای کشور اسکاتلند

از زیباترین جزیره های بکر جهان جزیره اسکای کشور اسکاتلند می باشد . این جزیره از زیباترین جاذبه های گردشگری اسکاتلند به شمار می رود که گردشگران زیادی را در خود میزبانی میکند . شما گردشگران تور اسکاتلند شاید در موردزیبایی های این جزیره قبلا یه چیزایی شنیده باشید اما دیدن این جزیره بزرگ از نزدیک میتواند یک تجربه سفر زیبا برای شما بوجود بیاورد . جزیره اسکای یک چشم انداز زیبا نسبت به حیات وحش خود دارد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور اسکاتلند و تور اسکاتلند از تبریز با همکاران بخش تورهای اروپایی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

شهر لیوبلیانا کشور اسلوونی

یکی از مهم ترین و زیباترین شهرهای کشور اسلوونی شهر لیوبلیانا اسلوونی می باشد که پایتخت این کشور نیز می باشد . زیبایی های این شهر زبانزد گردشگران تور اسلوونی می باشد . یکی از زیباترین جاذبه های شهر لیوبلیانا قلعه زیبای این شهر می باشد . قلعه لیوبلیانا یک چشم انداز بسیار زیبا به شهر دارد .

قلعه پلس کشور رومانی

یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری رومانی قلعه پلس این کشور می باشد . به اطمینان می توان گفت که قلعه پلس رومانی زیباترین و دیدنی ترین قلعه قاره اروپا می باشد . علت اینکه این قلعه زیبا زیاد ناشناخته می باشد این است که دترسی به کشور رومانی سخت می باشد . پیشنهاد شرکت آذرگشت ملکی برای شما گردشگران تور اروپا از تبریز و تور اروپا این است که اگر مسیرتان به کشور رومانی بی افتد حتما از این قلعه زیبا دیدن کنید .

عبادتگاه کیلمور کشور ایرلند

یکی از زیبایی های کشور ایرلند که در غرب این کشور واقع شده است کلیمور می باشد . این عبادت گاه زیبا که در گذشته به عنوان یک قلعه کاربرد داشت امروزه نمایانگر تاریخ باستان کشور ایرلند می باشد . در پیرامون عبادتگاه کلیمور یک باغ بسیار جذاب نیز وجود دارد که زیبایی های این جاذبه گردشگری ایرلند را چند برابر کرده است . معماری این قلعه میتواند شما گردشگران تور ایرلند از تبریز و تور ایرلند را در خودمنقلب کند .

شهر چسکی کروملوف کشور جمهوری چک

از دیگر زیبایی های قاره اروپا که در این مطلب می خواهیم برای شما معرفی کنیم شهر زیبای چسکی کروملوف کشور جمهوری چک می باشد . این شهر گمشده اما بسیار زیبا از جاذبه های اصلی کشور چک به شمار می رود که گردشگران خاص خود را به سوی خود می کشد . چشم اندازهای این شهر نسبت به خط افق از خیره کننده ترین چشم انداز های دنیا می باشد .

دریاچه بلد کشور اسلوونی

یکی دیگر از زیبایی های قاره اروپا در کشور زیبای اسلوونی قرار دارد . دریاچه بلد کشور اسلوونی که فاصله کوتاهی با پایتخت این کشور دارد . دریاچه بلد در محاصره کوه های سرسبز و جنگل های انبوه قرار گرفته است به طوری که گردشگران تور اسلوونی از تبریز و تور اسلوونی این جاذبه گردشگری اسلوونی را زیباترین منطقه اسلوونی می نامند .

کانال نیهاون شهر کپنهاگ

این کانال زیبا رو که قبلا هم در مطلب رنگارنگ ترین شهرهای جهان نیز برای شما معرفی کرده بودیم از زیباترین شهرهای جهان محسوب می شود . شهر کپنهاگ یکی از رنگارنگ ترین شهرهای دنیا محسوب می شود به طوری که اگه در پیاده رو های کانال نیهاون قدم بزنید احساس خواهید کرد که در یک شهر نقاشی قدم میزنید . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

آب انبار باسیلیکا شهر استانبول

مسلما هر چی از زیبایی های استانبول برای شما بگوییم کم گفتیم . در این مطلب یکی دیگه هز دیدنی های استانبول را برای شما معرفی میکنیم . آب انبار باسیلیکا یکی از قدیمی ترین آب انبارهای اروپا می باشد که در نزدیکی ایاصوفیه قرار گرفته است . این آب انبار که در زیر شهر ساخته شده است توسط امپراطوری روم شرق بنا شده و الانم یکی از جاذبه های گردشگری استانبول به شمار می رود که گردشگران زیادی را در قالب تور استانبول از تبریز و تور استانبول به سوی خود می کشاند . برای اطلاعات بیشتر در خصوص تور استانبول و تور استانبول از تبریز با همکاران بخش تورهای ترکیه ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی و تورهای ترکیه به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی