3178  |      

زیباترین روستای جهان

مسلما زیباترین روستای جهان روستای برگون سوئیس می باشد که چشم اندازهای وصف نکردنی آن باعث شده است  ...

 

 

 

 

 

 

 

اگر در میان کوه های زیبای آلپ قدم بزنید یک روستایی به اسم برگون را مشاهده خواهید کرد که با چشم اندازهای زیبای و وصف نکردنی زیباترین روستای جهان می باشد . عده زیادی از گردشگران و مسافران تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس با مشاهده عکس های این روستا شیفته این روستای زیبا شده اند .این روستای زیبا تا به الان گردشگران و ماجراجویان زیادی را افسرده کرده است به طوری که با تماشا کردن تصاویر این روستا مشتاق سفر به این روستا می شوند اما افسردگی زمان برای گردشگران به وجود می آید که نتوانند به این روستا سفر کنند . به این علت مردمان و مسئولان این منطقه عکس گرفتن در این روستا را ممنوع اعلام کرده اند . در این مطلب از آذرگشت ملکی قصد داریم تا زیباترین روستای دنیا را برای شما معرفی کنیم :

 

 

شاید در نظر گردشگران تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس یک شوخی باشد که عکس گرفتن در این روستای زیبا ممنوع باشد . اما این یک واقعیت می باشد و در جلسه مسئولان با شهردار این منطقه قرار شد تا عکس گرفتن از این روستا را برای گردشگران تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس ممنوع کنند تا باعث حسادت و افسردگی کسانی که نمیتوانند به این روستا سفر کنند نباشد . روستای برگون چشم اندازهای وصف نکردنی و خیلی زیبایی دارد که عکس کارت پستال های زیادی می باشد . افراد زیادی با مشاهده کردن تصاویر این روستا در دنیای مجازی افسردگی گرفتند . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس با همکاران بخش تورهای خارجی ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

 

بعد از تایید شهردار مبنی بر این که عکس گرفتن از روستا ممنوع می باشد مسئولان در جواب رسانه اینجور گفتند که در فصل تابستان و روزهای تعطیلات عکس های زیادی از این روستا در صفحه های اجتماعی دیده می شود اما این موضوع زیاد هم خوب نیست زیرا افرادی که نمیتوانند در این روستای زیبا باشند افسرده و ناراحت می شوند . اما مسئولان این روستا در تلاش هستند تا بتوانند سفر گردشگران تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس را به این روستا سهل و آسان کنند .

اما بعد از گذاشتن این قانون و ممنوع کردن عکس گرفتن از این روستا خیلی از منتقدان و کارشناسان انتقاد کردند که این موضوع بحث بازاریابی دارد و کاسه داغتر از آش کرده اند تا گردشگران زادی به سمت این روستا بکشند . در یک گفت وگو با یکی از مسئولان اجرای این قانون نیز در یک صندلی داغ فهمیده شد که دولت این منطقه برای جذب گردشگر زیاد این قانون را اجرا کرده اند . این قانون دقیقا همان چیزی بود که مردمان و مسئولان روستای برگون دوست داشتن اتفاق بیافته ، به این منظور که عکس این روستا بیشتر از پیش در دنیای مجازی چرخیده شد و کسانی هم که نام این روستا رو نشنیده بودند این روستا رو شناختند .

 

 

اما با گذشت زمان از اجرای این قانون رفته رفته توسط گردشگران به مسخره کشیده شد به طوری گردشگران و مسافران تور سوئیس در کنار تابلو های عکس گرفتن ممنوع می ایستادند و عکس سلفی می گرفتند . با شدت گرفتن این موضوع شهردار برگون این قانون رو لغو کرد و با گفتن این موضوع که گردشگران تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس برای مراعات حال گردشگرانی که نمیتوانند به این روستا سفر کنند را بکنند موضوع را فیصله داد . برای اطلاعات بیشتر در خصوص جاذبه های گردشگری سوئیس و روستای برگون در تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس با همکاران ما در شرکت آذرگشت ملکی تماس حاصل فرمایید .

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای اروپایی ، تور سوئیس از تبریز و تور سوئیس به کانال تلگرامی ما بپیوندید . azargashtmaleki@

عضویت در خبرنامه

سامانه پرداخت آنلاین

لطفا مبلغ را در کادر زیر وارد نمایید.

مبلغ:
بابت:

نماد اعتماد و نشان ملی

logo-samandehi

جوملا فارسی